Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#128929
Hej.

Jeg leder efter nogle gode trådløse Sennheiser hovedtelefoner...Men de har jo virkelig mange modeller.

Hvilkent nummer er godt og er der nogle som kender til steder hvor prisen er rimelig....??
Af telum
#128936
Hvis det er et krav at de skal være trådløse bliver det aldrig specielt godt. Hvad skal de bruges til? Hvorfor er du kun på udkig efter sennheiser, bevares det er et godt mærke, men der findes mange mange andre?

Jeg vil foreslå dig at kigge forbi hifi4all.dk/forum under head-fi, der er tonsvis af anbefalinger af hørrebøffer i enhver prisklasse.
Af PeterD
#128940
Tak for dit svar, jeg vil gerne uddybe nærmere:

Jeg bor i lille lejlighed og vil gerne kunne gå rundt i lejligheden, en radius på ca. 10 meter og lytte til musik fra mit stue Marantz. Jeg har før halt nogle trådløse høretelefoner fra Aldi som skrattede en del og ikke kunne lade ordenligt op.

Jeg læste på nettet at Sennheisermærket var godt og at de ikke gik på kompromis med lyden så jeg tænkte at det var det bedste valg.

Tak for linket. Jeg kigger på det
Af klaus79
#134940
Hejsa,
Af ren nysgerrighed da jeg står i samme situation var jeg interesseret i at høre hvad udfaldet blev? Jeg er på vippen til at droppe det helt, da jeg, ligesom dig, ikke kan bruge høretelefoner med ledning, det skal være trådløst hvis det skal kunne lade sig gøre og kvaliteten der er bare ikke lige så god som med ledning.
Af DavidHimself
#134943
Jeg bruger selv deres RS 120, og den klare det udemærket, og giver en fin lyd, dog kan jeg høre en del støj hvis signalet skal passere gennem flere (2) vægge... men det høre man først når musikken stopper.

RS 160'eren har jeg prøvet og den undgå støjen noget bedre.
Senest rettet af DavidHimself 5. apr 2011, 12:41, rettet i alt 1 gang.
Af klaus79
#135311
ok, cool. Tak for tippet, jeg kigger på det. Regner med at det skal igennem mere end de to vægge så det blivre nok 160'eren for at være på den sikre side. Og støj mellem numrene er en billig pris for at kunne få dem trådløse synes jeg, det gør jeg gerne.
Af trykkertor
#135330
Jeg prøvet Sennheiser RS170 hos HiFi-Klubben.
Synes de gav god lyd til at være trådløse.
Har selv haft 2 trådløs der gav meget sus, men Sennheiser var rigtig gode.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/til ... elefon.htm

Du kan jo altids tage ned til din HiFi-klub og prøvelytte dem.