Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#29
Nu har jeg efterhånden 12 stykker fordelt over hele landet (de 8 af dem må jeg ikke se pga. tilhold), så dette ville være yderst relevant information så jeg ved hvad det er jeg gør galt hele tiden...
Brugeravatar
Af yksa
#35
de kommer med storken eller julemanden, og bliver puttet ned i sækken ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58
Fremleje? Jamen skulle jeg så ikke få penge ud af det? Jeg erindrer heller ikke at have fremlejet noget, så der må være mere end én måde at gøre det på.

Det er nok en af de mysterier der aldrig kan løses. Et sandt enigma.
#230
Men dog!

Det har I jo fuldstændig misforstået... ;)

Ser I, børn kommer hverken fra storke eller noget andet.. Nej nej.. Der er ikke mange der ved det, men børn stammer faktisk oprindeligt fra sibrien hvor arten i flere årtusinder har formeret og optimeret sig, hvilket har resulteret i en kraftig opblomstring af denne parasit der postulerer symbosie med os andre dødelige, men faktisk udsulter og udsletter os andre!! Børnenes endelige mål er erobring af verdensmagten og en totalitær stat, der massakrer de få enlige mennesker tilbage(også kendt under ordet homo sapiens singularis) :o

Så al os alle samle som under fanerne og drage ud på 'korstog' mod de magtgale børn som den kære Urban i det herrens år 1095 opfordrede til!

Save us all, but save me for it!

Centrum er her: Axis Mundi