Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#7268
Hejsa,

Jeg syntes det er fint med alle de forskellige skærmtest, tak for det. Men jeg syntes dig ret hurtigt, man mister overblikket over skærmes forskellige egenskaber / fordele og ulemper.

Kunne det ikke være smart, at lave en top xx over de skærme i tester. Måske ved at angive karakterer i test, og så sammetælle det til en samlet total.

Der igennem vil man så hurtigt kunne findes frem til det bedste for de penge man har til rådighed. Der skulle være nogle søgefunktioner tilknyttet top listen, så man hurtigere kunne finde frem til ens optimale skærm, til de penge man har tilrådighed.

Mvh. SLL
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7271
Der sker hele tiden noget på skærmmarkedet og en karakter der er givet for 6 mdr. siden kan være intetsigende idag. Vi forsøger også, så vidt muligt, at undgå direkte sammenligninger mellem forskellige segmenter af skærme, idet de ofte henvender sig til helt forskellige publikum.

Vi har jo en lille tabel nederst der opsummerer hvad der taler for/imod skærmen samt hvem der kunne have glæde af skærmen. Denne boks mener jeg egentlig er langt mere fremtidssikret end en pointskala.

Personligt er jeg imod karaktergivning af skærme idet vi da skulle indføre kategorier for hver skærm afhængigt af hvem den er rettet imod, såsom "Grafikere", "Gamere", men hvad er der så ind imellem? Hvem retter Samsung 214T sig f.eks. imod og hvilke skærme skal den sammenlignes med?