Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af BlueFox
#332361
Som newbee, faktisk ikke engang endnu, men i nær fremtid spørger jeg Kan jeg optage streaming programmer?
Nogen vil tænke hvorfor det det, jo fordi jeg sk kan tage det med i sommerhuset, hvor der ikke er wifi og streaming over sim kort er næppe muligt (dækningen er ikke for god).
Jeg tænker specielt på Disney+, Netflix og TV2play.
Det vil være helt fint hvis 'filmen' er bundet til optage-devicet, hvis optageren kan være en tablet eller en PC (vil gerne se 'filmen' på tv'et.
mvh Michael
Brugeravatar
Af Naiera
#332363
Du kan ikke lovligt optage streaming, men flere tjenester, som f.eks. Netflix, lader dig downloade film og serier.
Brugeravatar
Af BlueFox
#332364
OK Tak for svar, jeg havde godt hørt at Netflix lod sig downloade, og så vidt jeg ved er låst til devicet.
Men har Disney+ og TV2play tilsvarende service?

Kommer i tanke om at jeg fik en koncertfilm der var Amazon Only, tilsendt som fil, næppe lovligt, men jeg har forlængst købt den på Blu-ray. Men det kan altså lade sig gøre at 'rippe' Amazon stream.
Brugeravatar
Af BlueFox
#336607
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg optager på Disney+
Jeg har D+ på PC og TV med harddisk.

Hvor mange devices må jeg have D+ på, (samme profil)? Det ser ud som om man kan have flere profiler!

På forhånd tak fra en newbee streamer!