Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#332687
Vildt nok, hvis de ikke har UHD-udstyr på Wembley :p
Brugeravatar
Af Naiera
#332690
SWE-UKR er i hvert fald ikke UHD.
Af kena
#332792
mbm skrev:Sch-spa er ekstremt ringe. Nok det værste til dato.
Enig, er skiftet over på DR for første gang under dette EM
Af mbm
#332793
Kunne være interessant at høre en kommentar fra Viaplay hvad de har gang i.
De burde jo refundere betaling for abonnement
Af Beckham
#332800
Enig i at Spanien kampen ikke just er imponerende. Men noget tyder på at det er kilden det er galt med her, for DR1 er så endnu ringere.
Af Niels E
#332801
Synes også, det kunne klæde Viaplay at komme ud af busken og kommentere på kvaliteten. Men det kan de selvfølgelig ikke, da de så også indrømmer det ikke lever op til det forventede (uanset om fejlen/begrænsningen ligger hos dem eller ej).
Af filmfreak
#332802
Hvor finder man 4k streamen på Viaplay efter at kampen er startet ? Jeg kan kun se morgendagens kampe i oversigten under Ultra HD . Kan derfor kan vælge alm HD .
Jeg så starten af kampen Span - Schweiz i 4k som var værre end SD og slog derfor over på DR.
Herefter kunne jeg ikke længere finde 4K streame muligheden på VIaplay for denne kamp.
Af mbm
#332803
Beckham skrev: 2. jul 2021, 20:41 Enig i at Spanien kampen ikke just er imponerende. Men noget tyder på at det er kilden det er galt med her, for DR1 er så endnu ringere.
DR stod knivskarpt som sædvanligt
Af mbm
#332804
filmfreak skrev: 2. jul 2021, 20:54 Hvor finder man 4k streamen på Viaplay efter at kampen er startet ? Jeg kan kun se morgendagens kampe i oversigten under Ultra HD . Kan derfor kan vælge alm HD .
Jeg så starten af kampen Span - Schweiz i 4k som var værre end SD og slog derfor over på DR.
Herefter kunne jeg ikke længere finde 4K streame muligheden på VIaplay for denne kamp.
Ja det er så også en del af "fornøjelsen"
Brugeravatar
Af elcom
#332805
Viaplay Sport UltraHD kanalen på flow tv ser forfærdelig ud til Belgien v. Italien. Voldsomt pixeleret.
Af Henxian
#332806
Jeg oplever overraskende nok, ikke en pixeleret kamp i dag på flow tv, men derimod at lyden er foran billedet. Derfor bliver det TV3+ for mit vedkommende.
Af Apollo
#332807
Har Viaplay nu givet op og bare fjernet Ultra HD valgmuligheden fra oversigten?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12