Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#327990
F1 har lige meldt ud at det ENDLIG er muligt at caste direkte fra deres TV Pro app i den komne sæson. Tidligere var det næsten umuligt og kvaliteten var elendig.
Desuden skruer de op for fps til 50, og min 1080p 8-) Kunne jo godt have været bedre, men jeg er bare lykkelig for nu endlig at kunne smide det op på ATV uden at skulle have det kørende på iPhone/iPad'en!
Læs hele udmeldelsen her: https://www.formula1.com/en/latest/arti ... provements
#328094
Ja, det er et alternativ til Viasats F1 dækning. Efter Viasats seneste prisstigning er jeg hoppet på F1TV Pro der streamer alle løb og samtidig har man adgang til hele bagkataloget af løb mange år tilbage.

I øjeblikket er det 25% rabat hvis man bruger promokoden F1TV25. Jeg endte på ca. EUR 82 for de næste 12 måneders adgang.

Man mister selvfølgelig Viasats danske kommentatorer, men de engelske på F1TV er en fin erstatning. Vil nok savne Palshøj og Kiesa i studiet, men jeg overlevet nok. Vil i hvert fald ikke savne Jens Hansen under selve løbet, han er ikke lige min kop te for at sige det på en pæn måde ;-)