Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#322345
Har man et smart tv, kan man installere diverse apps på det, det kan man også på/med andet, men nu sidder jeg og glor på min fladskærm. Er der nogen der ved hvilke apps eller tjenester man kan se kvit og frit, altså som de apps/kanaler jeg allerede har fundet: Al Jazeera, CBSN, NRK, SVT (norsk og svensk tv har en del vintersport på programmet, og de to førstnævnte et direkte nyhedskanaler med ekstra feature programmer). Dejligt hvis andre har opdaget ekstra ting vi kan sidde og glo på under Corona
#322829
isteen skrev: 17. nov 2020, 16:55 Har man et smart tv, kan man installere diverse apps på det, det kan man også på/med andet, men nu sidder jeg og glor på min fladskærm. Er der nogen der ved hvilke apps eller tjenester man kan se kvit og frit, altså som de apps/kanaler jeg allerede har fundet: Al Jazeera, CBSN, NRK, SVT (norsk og svensk tv har en del vintersport på programmet, og de to førstnævnte et direkte nyhedskanaler med ekstra feature programmer). Dejligt hvis andre har opdaget ekstra ting vi kan sidde og glo på under Corona
Hej

Tak for heads up.

Sidder med mit nye LG og prøver at finde netop NRK og SVT, men kan simpelthen ikke støve dem op? Er der noget specielt, jeg skal gøre? Er de 'regionskodet?' eller fås de simpelthen bare ikke til LG? Finder DR.

Det er mit første TV i 10 år, så er lidt grøn.
#322831
Gætter på at trådstarter anvender et Tv med Android - der er de apps i hvert fald tilgængelige.

Lukkede systemer som dit (WebOS) vil ofte være regionskodede, hvorfor du kun kan få adgang til apps baseret på det valgte land i Indstillinger.

Man har tidligere kunnet ændre det, men ved ikke om det gælder længere. Se her: viewtopic.php?t=42213

Tror dog ikke du kan få både svensk og norsk på samme tid, og du vil formentlig miste DR, hvis du fravælger Danmark.
#322846
Ja, jeg bruger ganske rigtigt et Android TV, men apps kan hentes i Google Play Store, og evt. chromecastes til et TV uden Android. Det er ikke alle film og serier der kan ses udenfor de respektive lande, men rigtigt meget kan ses