Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#323567
Som nævnt tidligere fungerer HBO Max perfekt hos mig igen, mens ESPN og US Netflix stadig kører af pommeren til.
Af allo
#323594
hvor er I bare heldige (dem så har et abb. hos HBO MAX) - godt for Jer (nok den bedste streamingtjeneste som findes)

så irriterende at det kræver (på nær VPN) alt det som jeg ikke har

jeg er helt med på hvorfor de gør det så besværligt for andre men at de skulle være (mig bekendt) de eneste som ER så tricky at deale med? ??
Brugeravatar
Af Naiera
#323609
Det er vist heller ikke længere så nemt at få adgang til Hulu. Nok min mest brugte streaming-tjeneste, i hvert fald når Netflix ikke lige flyder over med interessant indhold.
Af allo
#323762
Too little, too late og garanteret også too expensive...
gider ikke vente ca. et år (tvivler på at de satser på juni, juli her - mere september, november) og betale ca. 150kr/md.
Brugeravatar
Af Naiera
#323770
Det kommer til at blive dyrere.
Brugeravatar
Af Naiera
#324864
Wonder Woman 1984 kører desværre med samme bitrate på lyd og video som resten af udvalget. Det var selvfølgelig forventeligt, men jeg havde håbet at de havde smidt noget ekstra data efter de helt store film, som de viser på samme tid som i biografen.

Ikke at små 9 Mbps i alt er slemt, overhovedet, men film som denne kunne godt lige få lidt mere ;)
#324871
Jeg ved ikke om jeg kunne trække den fulde båndbredde via den DNS jeg bruger, men jeg synes ikke kvaliteten var noget at juble over. Der er synlig forskel op til iTunes og ATV+.
Brugeravatar
Af Naiera
#324873
Jeg ved ikke hvad du har set, men f.eks. The Flight Attendant er fuldt på højde med de bedste af de andre tjenester. Det bekræfter tallene jo også.
#324877
Jeg taler udelukkende om Wonder Woman 1984 ift 4K DV på iTunes, Disney eller ATV+. HBO’s HD serier er stadig ganske fine, og især målt ift den Nordiske pendent. En serie som GoT burde man næsten se igen på Max alene pga båndbredden.
Brugeravatar
Af Naiera
#324882
Eller Blu-ray :p
Af allo
#324886
Torben Rasmussen skrev:Så skal jeg jo rejse mig for at skifte sæson?!?
det er (stadigvæk) både sundt og godt at bevæge sig én gang imellem :-D