Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ookkdiec
#314105
Har opsagt yousee, grundet de har mistet discovery kanalerne.

Så nu står valget mellem Stofa 20 bland selv eller viaplay, tv2play og dplay.

Grunden til at valget står mellem disse er fordi vi ser sport, så sportskanalerne skal være med.

Hvad vil i anbefale? har regnet lidt på det og det lader til at koste 33kr mere i måneden ved at vælge streamingtjenesterne.
Af Beckham
#314118
Hvis du går op i god billedkvalitet og ser meget sport, så skal du vælge en kabel tv løsning. Sport på streaming når endnu ikke samme niveau som et traditionelt kabel tv signal.
#314122
Jeps, det er (desværre) korrekt som Beckham beskriver det. Streaming og sport er ikke helt optimalt endnu, men forhåbentligt kommer det op på samme niveau engang.
Af Brian E
#314168
Hvis streamingen bliver dyrere ville jeg klart vælge kabel. Vi opsagde Viasat satellit-abonnement sidste år, og streamer nu fra Viaplay, og selvom fodbold (hos os via Chromecast) er OK, så er der dels en synlig kvalitetsforskel, og dels er der den irriterende forsinkelse på signalet. Vi har stadig adgang til Viasats TV-kanaler i app'en (vi fik et fortrinligt tilbud), så jeg har ikke testet Dplay eller TV2-Play, men efter sigende skulle kvaliteten her være dårligere end Viaplay.
Af jkn789
#314173
jeg har Ip tv via waoo 4k tv boks og har den store pakke med viaplay total og kan se stor forskel på særligt fodbold når jeg sammenligner billede kvalitet mellem tv signal og viaplay.
og når det ovenikøbet er billigere med stofa så ville jeg ikke vælge streaming.
#314177
Kommer primært til at bruge stofa via deres app anyway, så kvaliteten kommer til at være den samme som hos de andre streaming tjenester.

Ville i stadig vælge stofa? eller er det 33kr mere værd i måneden at vælge de andre streaming tjenester?
#314537
ookkdiec skrev: 18. maj 2020, 14:22 Er der nogen som har erfaring med boxer?...
Boxer har rigtig ringe billedekvalitet, så kan ikke anbefales hvis man er sportsfanatiker. Det er bedre hvis man har kabel-tv, men klart bedst på satelit ;-)