Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#314039
Jeg har nyerhvervet mig et Samsung qLED tv i 65” og kører 5ghz trådløs net og streamer viaplay.

Men når jeg ser fodbold og der blir lagt en aflevering kan jeg se bolden ikke er flydende.

Hvad skyldes det?

Vi har 1000/1000 internet fra Hiper.
#314045
Streaming tests her på siden i menu, siger viaplay sender 50fps på Viaplay Sport, er det der du ser fodbold? Eller foregår det på en anden streaming kanal derfra? Ultra viaplay?

25fps er normalt en årsag men personligt skal jeg ikke sige mere, er ikke til fodbold, eller har set problemet :)
#314047
LasseSchmucker skrev: 11. maj 2020, 21:32 Jeg har nyerhvervet mig et Samsung qLED tv i 65” og kører 5ghz trådløs net og streamer viaplay.

Men når jeg ser fodbold og der blir lagt en aflevering kan jeg se bolden ikke er flydende.

Hvad skyldes det?

Vi har 1000/1000 internet fra Hiper.
Hvordan er dine billedeinstillinger? Det kan også tyde på at der er aktiveret nogle håndtag der ikke bidrager til din motion? Har du prøvet at deaktivere eller sætte nogle håndtag ned. Feks Bevægelse, støjreduktion, støjreduktion, skarphed, udjævning? Er billedet på standard,livlig, film?
#314049
Streaming af fodbold\live sport bliver aldrig super godt som det er lige nu. Det kan sagtens være du kan forbedre det ved at rode med indstillingerne, men forvent ikke at du når samme niveau som på almindelig kabel TV signal.