Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#312131
Her et tip, hvis I savner underholdning. Hvis I har en DNS eller VPN kørende, så kan man på HBO Now (amerikansk pendant til HBO Nordic) fra senere i dag se en del HBO tv-serier og film gratis.

https://play.hbonow.com


9 Full Series
- Ballers (5 Seasons)
- Barry (2 Seasons)
- Silicon Valley (6 Seasons)
- Six Feet Under (5 Seasons)
- The Sopranos (7 Seasons)
- Succession (2 Seasons)
- True Blood (7 Seasons
- Veep (7 Seasons)
- The Wire (5 Seasons)

10 Docuseries and Documentaries
- The Apollo
- The Case Against Adnan Syed
- Elvis Presley: The Searcher
- I Love You, Now Die: The Commonwealth v. Michelle Carter
- The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley
- Jane Fonda in Five Acts
- McMillion$
- True Justice: Bryan Stevenson’s Fight for Equality
- United Skates
- We Are the Dream: The Kids of the MLK Oakland Oratorical Fest

20 Warner Bros. Theatricals
- Arthur
- Arthur 2: On the Rocks
- Blinded By the Light
- The Bridges of Madison County
- Crazy, Stupid, Love
- Empire of the Sun
- Forget Paris
- Happy Feet Two
- Isn't It Romantic?
- The Lego Movie 2: The Second Part
- Midnight Special
- My Dog Skip
- Nancy Drew And The Hidden Staircase
- Pan
- Pokémon Detective Pikachu
- Red Riding Hood
- Smallfoot
- Storks
- Sucker Punch
- Unknown
Af Hanga
#312134
Stærkt tip.
Hvis ikke man har set The Wire er det bare at komme igang.
Noget af det bedste og mest intelligente der nogensinde er lavet, efter min mening.
#312139
HBO siger, at indholdet også vil være gratis via partners platforme. Hvis det gælder f.eks. Apple TV app'en, så er det muligt at man kan få adgang blot ved at have en US iTunes-bruger (der er vist ikke geoblokering i Apple TV app'en så DNS/VPN kræves formentlig ikke).

Man kan skifte imellem iTunes-brugere med multibruger-funktionen i Apple TV's nye sidemenu. Samme US-bruger vil kunne bruges til at leje den nye Trolls World Tour familiefilm i næste uge :)
Brugeravatar
Af Naiera
#312144
Rasmus Larsen skrev: 3. apr 2020, 12:26 HBO siger, at indholdet også vil være gratis via partners platforme.
Nice. Så skal jeg da lige have tjekket Barry ud.
Brugeravatar
Af Naiera
#312147
Du skal nok også have gang i noget VPN eller en DNS-ting ala Getflix. Jeg prøver senere.
Brugeravatar
Af Naiera
#312175
Det virker heller ikke her. Jeg ved at Getflix virker som det skal, for jeg havde set Hulu lidt før.

HBO Now virker, men det ligner noget der burde være løgn.
#312411
Vi prøvede i går og det virkede fint fra Apple TV appen. Vi fik set Smallfoot på HBO Now. Det er med snartdnsproxy.

Den amerikanske Apple TV app har en hel sektion med gratis indhold. Der er også er heftigt filmkatalog fra Epix-tjenesten med bl.a. James Bond. Virker dog ikke med smartdnsproxy - måske andre løsninger virker.
Brugeravatar
Af Naiera
#312439
Det er kommet på Hulu nu, så det er noget bedre end HBO Now. Jeg skal se, om Barry er noget ved.