Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#311449
Jeg vil gerne streame Netflix, HBO mf i 4K. Kan jeg det via mit tv (C9) eller skal jeg ud og have en Apple boks.
Har i dag et Apple tv, men ikke 4K modellen. Er bare i tvivl om det kan svare sig eller smart tv apps streamer i 4k.
Anyone ?
#311490
Netflix til webOS understøtter 4K Dolby Vision. Streamingkvaliteten er den samme som på Apple TV 4K. På sidstnævnte får du dog adgang til f.eks. iTunes (Apple TV), som har et meget stort katalog af leje/købefilm i 4K Dolby Vision og Atmos.

HBO Nordic har ikke noget 4K-materiale. Deres videostreaming i HD er generelt meget hårdt komprimeret, så det ligner ikke HD.

Af vores streamingguide fremgår det hvilken billed/lydkvalitet de forskellige apps tilbyder på de forskellige TV-platforme (altså webOS, tvOS osv.): Guide: Streamingtjenester, TV-platforme & apps
#311519

Rasmus Larsen skrev:Netflix til webOS understøtter 4K Dolby Vision. Streamingkvaliteten er den samme som på Apple TV 4K. På sidstnævnte får du dog adgang til f.eks. iTunes (Apple TV), som har et meget stort katalog af leje/købefilm i 4K Dolby Vision og Atmos.

HBO Nordic har ikke noget 4K-materiale. Deres videostreaming i HD er generelt meget hårdt komprimeret, så det ligner ikke HD.

Af vores streamingguide fremgår det hvilken billed/lydkvalitet de forskellige apps tilbyder på de forskellige TV-platforme (altså webOS, tvOS osv.): Guide: Streamingtjenester, TV-platforme & apps
Jeg har da også adgang til iTunes på mit C9. Eller er det en begrænset udgave? Der er i hver fald stort det alt hvad jeg lige har søgt på
#311537
Fedt fedt, tak for det. Så giver det jo ikke mening at investere i et nyt Appel tv 4k. Jeg bruger så bare min "gamle appel boks " til at streame DR, som jeg desværre ikke har fundet en APP til i LG Store.
DR streamer vist heller ikke 4K. Så der var en artikel omkring der muligvis kommer en app til DR, men ikke noget konkret.