Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Agon
#311024
Hej alle sammen.

Jeg ser en del cykelsport i TV, så jeg jeg var nødt til at skifte væk fra YouSees TV-pakke her fra 1.3.

Jeg er gået over til Waoo Go, da jeg tænkte, at jeg ikke gider have en boks stående. Det ser dog ganske frygteligt ud, når jeg streamer fra min android- eller IOS-app og til mit næsten nye OLED Phillips-TV.

Det er en konstant hakkende fornemmelse og når jeg fx ser fodbold, så flimrer bolden og forsvinder nærmest, når den er i bevægelse. Den trækker også "hale" efter sig.

Jeg kan streame via Dplay, Netflix osv uden problem til TV'ets indbyggede ChromeCast.

Er en nogen af jer, som har et bud på en løsning? Jeg overveje at gå væk fra Waoo Go igen her bare 5 dage efter, jeg har fået det.

Mvh.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#311025
Waoo streamer i 25 billeder per sekund, hvilket ikke er velegnet til sport. Hos YouSee har de været vant til 50 billeder per sekund.

Mht. cykelsport kan de så ikke ses hos TV2 Play? Ikke at TV2's billedkvalitet er specielt god, men de streamer da i hvert fald i 50fps (er lidt usikker på om den indbyggede TV2 Play app i dit Philips TV kan dog - de sagde 50fps på alle platforme ud over Smart TV.)
Af Agon
#311037
Det er super! Faktisk kunne det fint være YouSee med kort. Og så bare streame Eurosport Player :)