Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stein
#311002
Jeg sad i går aftes og så DR app på mit Sony 75XF9005 .
Her til morgen starter jeg TV op og dr app er forsvundet .
Jeg har søgt på den og intet resultat .
Jeg har ikke flow TV , så kan ikke finde den der .
Hvad er der sket ?

Stein
Brugeravatar
Af bbplayer
#311003
Det er ikke forsvundet på mine 2 Sony model XF skærme, så fejlen må ligge lokalt hos dig.

Har du "Sony Select" som et punkt på hovedskærmen? Den ligger deri.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#311006
Hmm, det er ikke samme problem, men jeg synes, at dette er et pudsigt sammenfald: viewtopic.php?f=2&t=49522&view=unread#unread

Hvilket region af landet befinder du dig i, Stein? Hvis overgangen til DVB-T2 får konsekvens for DRTV app'en (som er bygget på DR's HbbTV) på diverse TV, så er det jo ikke så godt. Det lyder usandsynligt, men kan vel ikke helt udelukkes.
Af Stein
#311009
Jeg bor i Fredericia .
Jeg tjekker lige det med Sony Select når jeg kommer hjem.
Jeg gør intet andet end slukke TV i går aftes og tænde her til morgen , wierd .
Og jeg brugte dr appen i går 😱😱😱

Stein
Brugeravatar
Af bbplayer
#311012
Rasmus Larsen skrev: 5. mar 2020, 10:13 Hmm, det er ikke samme problem, men jeg synes, at dette er et pudsigt sammenfald: viewtopic.php?f=2&t=49522&view=unread#unread

Hvilket region af landet befinder du dig i, Stein? Hvis overgangen til DVB-T2 får konsekvens for DRTV app'en (som er bygget på DR's HbbTV) på diverse TV, så er det jo ikke så godt. Det lyder usandsynligt, men kan vel ikke helt udelukkes.
Jeg mener bestemt den hænger sammen med Geo-IP checks, når jeg skifter via VPN til England/USA , så forsvinder DRapp og de andre kommer frem. Sådan fik jeg Alexa support dengang.
edit: Ved nulstilling, ikke ved skift af IP.
Skifter man ip undervejs, så bliver apps men nye kommer til :)
Af Stein
#311016
Jeg har tjekket Sony select og den var slået fra 🤔 .
Jeg slog den til , og dr appen er der , fatter nada .
Og TV har ikke opdateret da jeg har slået auto Update fra , vil jeg selv styre .

Stein