Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rtorp
#310805
Hvis jeg streamer fodbold fra Yousee-app eller dplay via Chromecast til mit sony tv, så forsvinder bolden, når den sparkes op i luften. Er det noget jeg kan rette via noget indstilling, eller er det et generelt problem ved streaming ?
Af Beckham
#310819
Det nævnes nogle gange herinde at der er en indstilling omkring Hz man kan pille ved....men kan aldrig lige helt huske hvordan det er. Men ja...live streaming af sport bliver sjældent super godt desværre.
Af PeterD
#310870
Syntes også det fungerer nogenlunde på YouSee app. Androidapp'en Mobdro kan godt "fryse" lidt, men er acceptabel.
Af Mckrogh
#310889
Jeg oplever ikke et eneste problem ved streaming af fodbold. Kvaliteten er god. Eneste minus jeg kan se er det delay på ca 1 min.

Kvaliteten er nødvendigvis ikke ringere end på et Standard TV-signal. Når Viaplay sender kampene i 4k så står det altså knivskarpt og lækkert.
Af Beckham
#310890
Du må være en af de heldige så..:-) Streaming af fodbold kan være ganske fint, men har endnu ikke oplevet noget som er på samme niveau som et godt kabel tv signal.
Af Rtorp
#310906
Chromecast er indbygget i mit sony xe9005. Den version er meget gammel, såvidt jeg kan se. Jeg kan ikke se om den kører 50 eller 60 hz.
Brugeravatar
Af bbplayer
#310907
Du bliver nødt til at købe en ekstern Chromecast for at løse det, den interne er låst og kan ikke ændre hz eller ret meget andet, du kan skrive til Google for vise din utilfredshed.