Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danielkp1234
#310726
Det er blevet announceret at der 5 Marts vil være et europæiske lancerings event af Disney+. Hvad tror/håber i vil blive announceret. Jeg håber personligt på en nærmere dato på udgivelsen i Danmark
#310738
Jeg håber, at de sætter dato på nogle af de kommende tv-serier og film til Disney+. Jeg er særligt spændt på tv-serien baseret på Monsters Inc.

Mht. support af enheder, så regner jeg med, at det bliver ligesom i USA i store træk. Vi spurgte Panasonic tidligere på måneden og de lyder ikke til at få Disney+ ved lancering. Så det bliver sikkert Apple TV, Chromecast, Android TV, nyere Samsung Tizen TV og nyere LG webOS TV. Også PlayStation 4 og Xbox One.
#310824
Rasmus Larsen skrev: 27. feb 2020, 05:06 Jeg håber, at de sætter dato på nogle af de kommende tv-serier og film til Disney+. Jeg er særligt spændt på tv-serien baseret på Monsters Inc.

Mht. support af enheder, så regner jeg med, at det bliver ligesom i USA i store træk. Vi spurgte Panasonic tidligere på måneden og de lyder ikke til at få Disney+ ved lancering. Så det bliver sikkert Apple TV, Chromecast, Android TV, nyere Samsung Tizen TV og nyere LG webOS TV. Også PlayStation 4 og Xbox One.
Ja det lyder også meget spændende.
Men jeg tvivler nu på at de vil annoncere en nærmere dato. Det er jo ikke så lang tid siden at de annonceret at det ville blive Sommer 2020. Sommer er bare ikke så konkret.
Brugeravatar
Af bendix
#310946
Du kan bare lave en proxy, jeg genoprettede mig selv idag og ændrede landet på mit tv, tog appen ned og ændrede landet tilbage. Der er kommet en hel del mere dansk sproget indhold siden december.

Så jeg kan bekræfte at LG content har den ihvertfald hvis man vælger Holland.
Brugeravatar
Af bendix
#310963
Rasmus Larsen skrev: 4. mar 2020, 10:41 Bendix: Betaler du så i DKK med dansk kreditkort nu?
Nej det kort kunne jeg ikke bruge. Jeg kunne godt tilføje kortet min Apple konto, men den ville ikke købe med det. Aå var desværre nødt til at købe et US iTunes gift card. Så helt nemt var det dog ikke

Jeg har et andet kort som jeg vil prøve T bruge hvis perioden skal fornyes.
Brugeravatar
Af bendix
#310991
Ja det er, men kursen er ret ringe :-) ihvertfald hvor jeg købte det (livekort) 85kr for 10$ jeg ved dog ikke om USA prisen på Disney + så er mindre. Så det samlet set giver samme pris som hvis det var betalt i DK.