Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af dtpisten
#310333
Hej :)

Håber jeg kan trække på en eller flere venlige sjæles erfaringer med TV 2 Play, og især TV 2 Sport X.

Jeg oplever temmelig dårlig billedkvalitet på TV 2 Sport X.

Billedet opleves generelt som meget "uldent" på det jeg indtil videre har set fra La Liga og Italienske fodboldkampe. Kan til nød gå an på en computer. Og jeg er godt med på at et uldent billede altid vil tage sig bedre ud på en mindre skærm, men alligevel, vi er jo trods alt i 2020...

Tænker I, at det er forventeligt, eller er der mon noget jeg kan gøre for at optimere kvaliteten.

TV: LG 65OLEDC9
App og signal kablet via Apple TV+ (nyeste versioner)
Masser af båndbredde, både op og ned.

/Erik
Brugeravatar
Af Naiera
#310337
Ja, det sutter røv. TV2 gider ikke betale for den nødvendige båndbredde.
Af Beckham
#310338
Jeg synes det virker til at kvaliteten er øget en smule på deres arkiv programmer på Play her i det nye pr. Har ikke selv Sport X, men generelt er streaming af live sport sjældent super godt....uanset om vi snakker Play eller andre tjenester. Jeg har i hvert fald til gode at se noget som matcher almindeligt kabel tv signal.
Af barslund69
#310341
Jeg har tv2sport x via alm yousee kabel og boks.
Og det er på den kanal virkelig ringe kvalitet
Har lige set 2 fodbold kampe inden for en uge og bla græsset er mod kamera grøn og noget længere man kommer tværs over banen bliver det mindre grøn nærmest som det det er ved at gå ud.
Og det er på alle de 3 tv vi har i huset
Ser vi bold på enten tv 3 eller FEKS Xee eller UHD kanalen er der intet galt
Tv stue Sony XE9005 soveværelset LG C9