Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mploug40
#309387
Hej
Jeg har en sag i gang hos DR kundeservice, men der er lange svartider.
Jeg er nysgerrig efter at høre, om der er nogle kloge hoveder her på flatpanels, som kan hjælpe med en forklaring.
Jeg undrer mig over at serien Pleaser i DR TV app ikke vil afspille via Chromecast.
Jeg oplever ikke problemer med andre
udsendelser i DR TV app.
Kan det være fordi serien Pleaser er blevet uploadet i et forkert format eller med en forkert kodning hos DR?
Jeg har prøvet fra to forskellige Android telefoner og oplever samme problem fra begge telefoner.

På forhånd tak.
Af sokken
#309403
Jeg kan godt afspille den. chromecast er så igennem nvidia shield men det burde være det samme som en almindelig chromecast.
Mobilen er en oneplus 7t mclaren
Af SteenCloos
#309404
Jeg har ingen problemer med at afspille serien på TV vha. Chromecast med DR-appén (gik ind et tilfældigt sted i episode 2).

Note8
Chromecast Ultra
Brugeravatar
Af TBC
#309408
Har lige tjekket her på arbejdets ChromeCast. Den afspilles fint.

Det kunne sagtens tænkes at du bare har ramt et tidspunkt hvor DRTV har haft problemer. Det har de haft på det seneste: https://forum.recordere.dk/drlig-kvalit ... page1.html

For nogle dage siden, d.20/1 kunne jeg slet ikke tilgå TV avisen da jeg ville se den i browser mens jeg sad ved computeren.
Af mploug40
#309409
Jeg kan også godt afspille Pleaser, hvis jeg spoler frem. Hvis jeg lader den køre fra begyndelsen, stopper afspilningen efter få sekunder.
Brugeravatar
Af bbplayer
#309413
Jeg kan bekræfte at den stopper efter 10 sekunder, efter 70 sekunder gad jeg ikke vente på noget buffer blev fyldt eller hvad problemet er. Tror ikke det er et "pleaser" specifikt problem.

edit: Skal lige tilføje at på mobil virker den uden udfald :) altså uden brug af Chromecast, måske er det chromecast app specifikt.