Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#305578
Jeg overvejer at investere i Eurosport Player som alternativ til Discoverys kanaler, efter det er annonceret at de ryger ud af Yousees pakker.

Jeg læser deres hjemmeside sådan, at de viser alle EM-kval, nations league og udvalgte superligakampe (vel dem der sendes på 6/9'eren).

Kan nogen bekræfte, om jeg har forstået det korrekt, at jeg kan se al sport fra Discoverys kanaler i Eurosport Player?
#305579
Eurosport Player og Dplay Sport skulle omfatte disse sportsrettigheder: https://www.flatpanels.dk/downloads/ret ... 20_web.pdf

Så vidt jeg ved er det hele puljen.

Bemærk at EM-fodbold rykker til DR/TV3/Viaplay, hvis Danmark i aften kvalificerer sig direkte. Fra årsskiftet skal man således kun søge mod Discovery for at se venskabskampene (og så igen ved VM-kvalifikationen i 2021)
#305592
Så vidt jeg kan se, viser Dplay kun det sportsindhold, der sendes på deres flow tv kanaler.

På Eurosport Player kan man ofte også se live indhold, der ikke vises på flow tv kanalerne, f.eks. hvis der spilles mange kvalifikationskampe samtidig. Europsort Player er derfor det bedste valgt, hvis man er ligeglad med Discoverys øvrige indhold.