Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nb-n-n
#303181
Stream Filmstriben !!!!!
Hej jeg vil gerne vide hvordan jeg streamer filmstriben til mit smart tv
Panasonic 740E fra min iPhone 6s
...
Har downloaded en app der hedder MirrorPanasonic ...men den app går i stå lige som filmstriben har talt op og skal til at vise filmen...

Jeg har stadig min apple tv air stream box til tlf. Fra dengang jeg havde et Panasonic plastma viera tv ...har bare ikke et ledigt usb kabel ...men hvis det ku gøres uden boxen ville jeg foretrække det...er ikke 100% sikker på at boxen ville virke ..!!? Men hvem gider den box hvis tv’et kan uden!!?



Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#303189
Filmstriben har ikke app til Panasonics platform. Og Panasonic har ikke Chromecast eller AirPlay indbygget, så videostreamet kan sendes over fra en mobil/tablet. Eneste mulighed vil være det, som du allerede har eksperimenteret med. Altså at spejle hele billedet. Disse løsninger til spejlning fungerer dog sjældent særligt godt.

Apple TV eller en Chromecast-enhed vil nok være vejen frem. Jeg er klar over, at du helst vil have tingene indbygget, men de burde vel kunne gemmes væk? Jeg tror, at du hurtigt vil takke dig selv for at begrave den indbyggede funktionalitet i Panasonics TV og komme over på en løsning, der bred adgang til verdenen af streamingtjenester.
Af DavidWebb
#303195
Køb ældre apple tv på feks dba. Det kan du bruge til airplay fra din iPhone. Den løsning bruger jeg selv.
Alternativt køb nyt apple tv med filmstriben app.
Af nb-n-n
#303632
Update: købte en chromecast 3. Og kan nu se Filmstriben uden problemer


Sent from my iPhone using Tapatalk