Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

567
46%
183
15%
224
18%
265
21%
#303916
Helt klart skal jeg have et abonnement hos Disney+

Bliver man for gammel til klassiske tegnefilm?
Ikke jeg.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
#304636
Hollandske medier skriver, at en Disney+ app er dukket op på Samsung TV med Tizen (i hvert fald fra 2017 og frem - måske også ældre). Disney havde ikke Samsung TV med på listen over kompatible enheder i sin tid, så det er en god nyhed.

Flatpanels hører i øvrigt fra en kilde, at der også arbejdes på en app til LG webOS.
#304763
Rasmus Larsen skrev:Flatpanels hører i øvrigt fra en kilde, at der også arbejdes på en app til LG webOS.
Fandt disse på anden side,

Billede

Så den er der for Nederlandene, og i bedste velgående, skal bare aktiveres for andre lande når de lancerer sig.
#305235
Så er Disney+ live i de første regioner.

Et par detaljer, som vi har noteret os:
- For første gang er de klassiske Star Wars-film i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos. De nyere er også.
- Alle Pixar-film er i 4K Dolby Vision. Mange også med Atmos-lydspor.
- Disney+ app'en til Samsung Tizen understøtter 2016+ modeller (2015 må undvære). Samsung opdaterer som bekendt ikke Tizen-platformen på sine TV, hvorfor TV er fanget på den version, som de er lanceret med.
- Disney+ app'en til LG webOS understøtter 2016+ modeller (2014+2015 må undvære). LG opdaterer som bekendt ikke webOS-platformen på sine TV, hvorfor TV er fanget på den version, som de er lanceret med.
#311364
Frost 2 udkom som en overraskelse igår. Dog kun på engelsk. Måske de fremskynder processen med lancering i hele verden pga Corona- så der er underholdning til ungerne. Meningen var at Frost 2 skullle have premiere d 20
#311389
Torben: lagde du mærke til kvaliteten på Frost 2? Hos os er den ret dårlig og heller ikke tilgængelig i DV- det er derimod frost 1 som er i en langt bedre kvalitet for os. Jeg fatter hat af deres system.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30