Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

567
46%
183
15%
224
18%
265
21%
#325274
til dem som har Disney Plus og har haft den tjeneste i et stykke tid:
er der ikke ca. (for voksne, ikke for børn) kun to måneders indhold i de 12 måneder som man betaler for hvis man vælger at købe et års abb.?
#325284
Jeg hoppede på Disney Plus fra starten. Mine og familiens erfaringer er blandede (vi bruger det i al fald ikke meget); måske er vi blot streamings-mættede?

Jeg tror, når mit 12 mdr abb. slutter jeg overgår til at tegne det ½ årligt og kun i vinterperioden
#325285
allo skrev: 6. jan 2021, 23:46 til dem som har Disney Plus og har haft den tjeneste i et stykke tid:
er der ikke ca. (for voksne, ikke for børn) kun to måneders indhold i de 12 måneder som man betaler for hvis man vælger at købe et års abb.?
Nu ved jeg ikke, hvad du betegner som voksenindhold, men udover at der kommer en del nyt nu (mange ting har nok været ramt af Corona), så kommer der jo også Star om halvanden måned, og det er indhold over PG-13.
#325288
lunddal skrev: Nu ved jeg ikke, hvad du betegner som voksenindhold, men udover at der kommer en del nyt nu (mange ting har nok været ramt af Corona), så kommer der jo også Star om halvanden måned, og det er indhold over PG-13.
voksenindhold = alt andet end film m.m. som er decideret rettet mod små børn (du ved...'Pocahontas', 'Gummi Bears' og alt det der...de fleste kan nu godt stene til det men...- det er ikke lige frem 'voksenindhold' :-) )

jeg har bare talt med to par om streamingtjenester og begge to hoppede med på Disney-vognen (12mdr.abb.) og nu fortryder de det faktisk...de sagde begge to stort set det samme - at det ser bedre ud på papiret end i virkeligheden...for de (efter 4 og 2mdr) ikke kan finde noget godt/spændende der (deres børn er også mere eller mindre ligeglade med det - de vælger YouTube :-) ) så de mener at de knap 600kr det er 'en dyr fornøjelse' i forhold til hvad de får for de penge
#325294
allo skrev: 7. jan 2021, 20:48
lunddal skrev: Nu ved jeg ikke, hvad du betegner som voksenindhold, men udover at der kommer en del nyt nu (mange ting har nok været ramt af Corona), så kommer der jo også Star om halvanden måned, og det er indhold over PG-13.
voksenindhold = alt andet end film m.m. som er decideret rettet mod små børn (du ved...'Pocahontas', 'Gummi Bears' og alt det der...de fleste kan nu godt stene til det men...- det er ikke lige frem 'voksenindhold' :-) )
Der er jo netop annonceret en hel del Marvel- og Star Wars-serier, og så kommer Stars-delen som nævnt også.
#325314
ja...det kommer så selvfølgelig an på hvad der ryger ned i madskålen :-) større/bredere indhold - ja, men om det bliver noget godt og penge-værd for dem, det må tiden vise...

hvad så med Hulu?? vi har kigget på det hvad man kan få i USA (og i andte lande via VPN) og for dem er det for sent at tegne sådan et abb. men hvordan kommer det abb. som inkluderer Hulu og ESPN (kan ikke huske prisen men det koster ca. det dobbelte...noget i den stil...) til at se ud i forhold til selve Disney Plus abb. uden Hulu og uden ESPN? - får de andre så også Star eller bliver der lavet helt om på det hele så både Hulu, ESPN OG Star ryger over i Disney Plus abb.?
#325315
Star kommer til at indeholde det der findes på Hulu i USA, som andre tjenester selvfølgelig ikke lige har rettighederne til. For eksempel kommer Modern Family nok ikke lige med det samme i Danmark, da Netflix jo har den for nuværende. Star kommer ikke til USA.

Husk på at det kun er ESPN+ der er inkluderet i det abonnement du omtaler. Det indeholder kun en mindre del af hvad ESPN sender. ESPN, ESPN2, ESPNews, ESPN3 osv. får man ikke for de $5 ESPN+ koster for sig selv.
#325419
det ville koste dem ca. 75% mere (det Disney abb. som inkl. Hulu og ESPN) i forhold til hvad de gav for et års alm. Plus abb. men det bliver spændende at se forskelle på de to abb. om 3-4mdr. (Disney Plus inkl. Star vs US version af Disney + Hulu + ESPN)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 30