Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#324612
Rasmus Larsen skrev: 18. dec 2020, 07:14 Der kommer ny Star-sektion på Disney+ i februar 2021, hvor prisen samtidig hæves.

Disney+ får Star-sektion for voksne, hæver prisen i februar 2021

Flere har spurgt, men Disney har endnu ikke udsendt liste over, hvilket indhold der vil kunne findes i Star-sektionen. De har dog fremvist nogle screenshots, som afslører lidt. De ses herunder.
Grundet den fantastiske opdeling af rettigheder, så har jeg svært ved at se, at screenshots'ne kan overføres 1:1 på en dansk Star.

Men, i det mindste kommer der så nyt indhold fra Kardashians? Fedt, fedt, fedt. Tyder godt :( :D
#324624
bbplayer skrev: 18. dec 2020, 15:09
steadi skrev: 18. dec 2020, 11:24 Men, i det mindste kommer der så nyt indhold fra Kardashians? Fedt, fedt, fedt. Tyder godt :( :D
:( :D
Kardashians fortsætter ikke længere showet, og det må du være glad for de ikke gør.
Det er jeg bestemt også, selvom jeg dog aldrig har set det. Men, Kardashians har skrevet aftale med Disney om levering af nye shows, materiale eller hvad det nu indebærer. Muligvis til Star+.
#324817
Når man nu allerede har et abonnement hos Disney+, hvordan sikrer man sig så yderligere et år til 59,- - jvf. indlæg med at man kan betale et år forud? Eller gælder det kun for nye kunder?

Der står f.eks. i nyeste artikel på FP dette (https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1608872468):
At seerne får alt dette som del af et abonnement til 59 kr/md. lyder næsten for godt til at være sandt – og måske er det også tilfældet. I februar hæves prisen til 79 kr/md. men kunder kan nå at sikre sig 1 år til nuværende pris på 589 kr/år ved at betale forud på disneyplus.com/dk
Synes ikke jeg nogen steder kan finde et punkt i min profil, hvor jeg kan putte endnu et år i kurven. :(
#324884
Jeg bruger en amerikansk konto og ser det danske indhold, så sandsynligvis ja.
#324892
Nu har siddet og leget lidt med lyden, og jeg kan ikke få Atmos på nogen af de film, som findes med dansk tale. Heller ikke selvom man vælger originalsproget. Der står heller ikke Atmos i detaljerne om filmene, hvis de kan fås med DK-sprog. Andre der kan bekræfte, at Atmos kun dur på film uden DK-sprog-option?

Det virker som om filmene benytter det lydformat, som er tilgængeligt på dit sprogvalg, og så kan man ikke klemme mere ud uanset hvilket sprog man vælger i selve filmen.
#324895
Torben Rasmussen skrev: 27. dec 2020, 10:47 Nu har siddet og leget lidt med lyden, og jeg kan ikke få Atmos på nogen af de film, som findes med dansk tale. Heller ikke selvom man vælger originalsproget. Der står heller ikke Atmos i detaljerne om filmene, hvis de kan fås med DK-sprog. Andre der kan bekræfte, at Atmos kun dur på film uden DK-sprog-option?

Det virker som om filmene benytter det lydformat, som er tilgængeligt på dit sprogvalg, og så kan man ikke klemme mere ud uanset hvilket sprog man vælger i selve filmen.
Det et vidst meget forskelligt hvad de tilbyder. Efter dit indlæg idag har jeg lige tjekket. Frost 1 og 2 et med Atmos hvor Variana er uden feks.

Alle real time nyudgivelser er vidst i ATMOS. Aladdin, lion King, skønheden og udyret, Mulan osv.

Lion King er feks i Atmos I original sprog men 5.1 på dansk.
#324903
Meget mærkeligt. Jeg testede Soul i går og den spiller ikke Atmos på nogen lydspor på Apple TV. Ved gentjek i dag, så er der nu flere af tegnefilmene, som er i Atmos, såsom Frost 2, WallE, mv., men Soul er stadig ikke Atmos.

Når du skriver “real time” tænker du vel på nyudgivelserne af tegnefilmene i skuespilsversionen? Er “real time” den almene betegnelse for disse film? Ungerne kalder dem f.eks. “Mulan med rigtige mennesker” .
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 30