Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#328635
Jeg kom aldrig i gang med Wandavision, men fik set premieren på "The Falcon & The Winter Soldier" over weekenden. Og jeg er meget positivt overrasket.

Synes trailerne havde lagt op til, at der var fuld skrald på fra start til slut med gennemsnitlig Marvel-action (som også har sin plads, bevares), så var ikke forberedt på noget ekstraordinært, men mængden af action var jo meget begrænset, og de mere stille og eftertænksomme scener fik lov til at fylde mere. Fungerede rigtig fint, imo.
#328742
Også Luca, den næste film fra Pixar.

Black Widow', 'Cruella' og 'Luca' får premiere på Disney+


Foreløbigt står følgende film stadig til eksklusiv biografpremiere, men lad os se, hvad der sker, når vi nærmer os:
- Free Guy får premiere den 13. august 2021
- Shang Chi and the Legend of the Ten Rings får premiere den 3. september 2021
- The King’s Man får premiere den 22, december 2021
- Deep Water får premiere den 14. januar 2022
- Death on the Nile får premiere den 11. februar 2022
#328917
Efter, at Disney+ har tilføjet Star-sektionen, så synes jeg virkelig, at tjenesten tjener sine penge ind. Har selvfølgelig set en stor del af materialet før, men det er første gang, at jeg har oplevet det under én paraply.

Disney+ mangler dog stadig at levere mere end et afsnit om ugen af en Marvel/Star Wars/anden franchise-serie. Netflix er trods alt stadig foran på det punkt.
#331249
M.O.D.O.K. er landet på Hulu og Disney+ internationalt i dag, men på Star er det sgu kun et enkelt afsnit om ugen. Alle ti ligger på Hulu fra starten. Det er sgu stramt nok :p
#331503
lennon skrev: 21. maj 2021, 18:01 Gad vide hvordan "Get Back" dokumentarfilmen med The Beatles vil blive håndteret rent distributionsmæssigt (?) Mener den nu er sat til slut- august . .
Tænker du om den bliver ramt af boykotten fra biograferne?
#334738
Mit årsabonnement er netop blevet fornyet, og jeg kan se, at de kun har trukket den oprindelige årspris på 589,- i stedet for 790,-

Det var en positiv overraskelse, men mon ikke de har lavet en fejl 🙂
#334739
lunddal skrev: 16. sep 2021, 12:26 Mit årsabonnement er netop blevet fornyet, og jeg kan se, at de kun har trukket den oprindelige årspris på 589,- i stedet for 790,-

Det var en positiv overraskelse, men mon ikke de har lavet en fejl 🙂
Afhængig af hvornår, at I har tegnet årsabonnementet, så er det ikke en fejl.

https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_ ... 8d139619a1
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 30