Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#318491
Hvis man slår VPN/DNS fra efter appen har logget ind bliver streaming-kvaliteten på Disney+ bedre. Så skal den åbenbart ikke igennem et sted hvor der er en flaskehals, eller flere flaskehalse, og kvaliteten er uden problemer højere end Netflix.
#318494
Jeg krydser fingre. Jeg slæbte mig igennem Thor i går sammen med ungerne, men jeg skulle dæleme knibe mig selv hårdt i armen flere gange for ikke at råbe grimme ting efter TV'et. Jeg oplever dog samme problem med HBO Max, hvor det også er rimelig svært at få god kvalitet igennem efterhånden. Det gik ret godt til at starte med, så det er måske SmartDNSproxy, som har fået for mange kunder i DK.

Tricket med at ændre DNS efter opstart virker ikke her. Streamet stopper med det samme og skriver, at jeg ikke har rettigheder til at se indholdet.
#318495
Det kan godt være, at de har ændret det. Jeg har ikke brugt D+ i lang tid.
#318547
Rasmus Larsen skrev: 1. sep 2020, 11:29
Flemming Larsen skrev: 1. sep 2020, 10:39 Hvor er dette screenshot fra? Hvad med iTunes, forsvinder de også derfra?
Det er fra Viaplay. Det er kun på abonnementstjenester, at indholdet forsvinder.

iTunes, Google Play osv. vil indtil videre stadig sælge/udleje Disney-film. Dog ved vi ikke hvad der konkret sker med Mulan.
Ja, det bliver spændende med Mulan.
#318617
Disney bekræfter, at Mulan nu lægges i den normale pakke fra 4. december. Så med 'Premier Access' køber man adgang i cirka 3 måneder - eller hvad der svarer til det typiske biografvindue i USA, altså 90 dage.

"Mulan will be available to all Disney+ subscribers on December 4, 2020 for no additional cost."

PS: Det er senere i dag, at Disney fortæller mere om den danske/nordiske lancering.
#318619
Kigger man i kildekoden på Disney+ hjemmesiden, så finder man dette citat. Det fremgår ikke nogle steder på siden, men er lagt specifikt ind for dem, der tager et kig på kildekoden.
Kode: Vælg alt
        "We keep moving forward, opening up new doors and
        doing new things, because we're curious ...
        and curiosity keeps leading us down new paths."

                                Walt Disney
Apropos kildekoden, så har andre fundet referencer til "groupwatch", hvilket tolkes som en kommende funktion til at se noget på Disney+ samtidig, selvom man sidder hver for sig.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 30