Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#316167
Rasmus Larsen skrev: 23. jun 2020, 08:39 Foundation serien baseret på Asimovs bøger ser lovende ud.

Apple TV+ udsender trailer til 'Foundation' tv-serie
Det er nok den serie, jeg har glædet mig mest til. Jeg læser bøgerne igen en gang imellem, sidste gang da jeg først læste at Foundation serien ville komme på Apple tv+.

Men det kan da slet ikke klares på én sæson. Det bliver spændende hvor meget der kommer i første sæson, da det måske kan give et fingerpeg om hvor lang serier bliver.
#318763
bbplayer skrev: 29. okt 2019, 15:08 Sådan installerer du Apple TV app fra Amazon store på dit AndroidTV (virker ikke på android telefoner)

Du skal hente følgende:

Amazon AppleTV app: https://www.apkmirror.com/apk/apple-inc ... -download/

Amazon Appstore: https://androidapksfree.com/amazon-apps ... -appstore/

Læg begge apps over på dit tv.
Du kan f.eks hente fra Play butikken -> "TV File commander" -> på hovedskærm vælg PC-Filoverførsel - aktiver denne. Du får en webside at vide som du kan uploade filer igennem.
Vælg de 2 apk's som du har hentet og send dem til "Downloads" på "Internt Lager" på tv.
Når filerne er kopieret til TV, så gå tilbage til hovedskærm i "TV File commander" hvor du har en lang bjælke som hedder "Internt lager".
Find "Downloads" og klik på de 2 apk som du har lagt på tv.
Du skal acceptere der installeres fra ukendte sources.

Så er du klar til at tilføje "Apple TV" til din hoved skærm på AndroidTV via "+" i toppen (på android 8.0)
Når app åbnes skal du så logge ind på amazon store, her bruger du din amazon konto. Har du ikke "købt" Apple tv app endnu, så skal du lige gøre det først.

Amazon app store installering: Dette gøres på en mobil telefon.
- Hent den fra Google Play og login.
Gå så til en pc og login på amazon.de (virker ikke amazon.co.uk), eller Chrome browser, og søg efter "Apple tv app".
Du skal så købe apple tv app (Den er gratis)
Og så fortæller den, at du skal se på din enhed, efter den har bekræfter du ejer den app nu og den er aktiveret på AndroidTV.
Nu kan du gå tilbage til "Apple tv" på AndroidTV og logge ind, som den viser i et stort vindue med "login / quit" .

Håber min reviderede forklaring gør det lettere at få ind på sit AndroidTV.
Måske er den app tilgængelig på Play imorgen? :)

Man skal også bruge et Apple ID eller lave et i Apple TV app, når man vil købe film. Nok samme sted man aktiverer AppleTV+ imorgen.
Jeg bruger en telefon, der kører Android 9, fungerer denne app på Android? Jeg leder efter Whatsapp GB 2020 til Android
Senest rettet af curtnorval 12. sep 2020, 11:37, rettet i alt 1 gang.
#319510
Lige en servicemeddelse om ATV+

Fik et års gratis prøveabonnement sidste år ifb. med køb af iPhone. Det udløber snart, og jeg ringede derfor til Apples danske support telefon for at høre om jeg kunne få forlænget prøveabonnementet ifb. med mit køb af en iMac for en måned siden.
Konklusionen var: Det kan man ikke. Det er en engangsforteelse pr. apple id.

Vi kan dog håbe at Apple måske ændrer politik, da rigtig mange menneskers prøve abonnement udløber lige om lidt, og der er stadig så lidt materiale at folk næppe vil til at betale for det.

Har du en anden erfaring med dette, så giv gerne lyd.
#319527
Ved sidste event annoncerede de en samlepakke, hvor man fik både iCloud 200 GB, Arcade, ATV+ og Music (alt i familieabonnement) for noget mindre end de 4 til sammen. Det var måske værd at overveje. Jeg skal desværre bruge 2 TB, så den giver ikke mening her.
#319540
Mon ikke det koster 40 kr ekstra? Jeg betaler pt. for både Music og 200 GB, som løber op i 124 kr, men her er musikken kun for mig og ikke familien. Skifter man musik til familieabonnement, så ender prisen tæt på hvad One koster, så den hopper jeg nok på uanset hvad. Så får jeg også Arcade igen og fortsat adgang til ATV+.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9