Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#301327
Apple lancerer jo til efteråret egen streamingtjeneste Apple TV+. Første detaljer blev afsløret i foråret, men der er stadig meget vi ikke ved (pris, fulde indholdspalette, mv). Jeg tænkte, at vi kunne bruge denne tråd som optakt ved at samle information, trailere osv.

Indholdsliste der opdateres: Nye film og serier på Apple TV+ i Danmark

Gratis prøveperiode på Apple TV+

Du kan desuden få overblikket over indhold på flere streamingtjenester i Streaming-kalenderen.



Hvad er Apple TV+? Indhold, teknik & plusset forklaret
Apple TV+ slår dørene op - se første episoder gratis
Opfølger til 'Pacific' & 'Band of Brothers' bliver Apples første egenproduktion
Apple TV+ lanceres 1. november, koster 39 kr/md.
Apple: Sådan streames 4K Dolby Vision & Atmos fra Apple TV+
Apple løfter sløret for sin streamingtjeneste Apple TV+
Apple TV+ produktside på apple.com

Om indholdet:
Apple TV+ preview
The Storytellers Behind Apple TV+
Trailer: See
Trailer: For All Mankind
Trailer: The Morning Show
Trailer: Dickinson
Trailer: The Elephant Queen
Trailer: Snoopy in Space
Trailer: Ghostwriter
Trailer: Helpsters

Trailer: The Banker
Trailer: Hala
Trailer: Servant

EDIT: Ved en fejl var afstemningen kun åbnet for tilmeldte brugere. Gæster kan nu også afgive stemme.

Billede
#301335
Der var ikke én eneste ting i deres præsentation, som fik mig til at ønske at bruge en krone på deres tjeneste. Jeg overvejede af og til at slukke for præsentationen fordi indholdet virkede så himmelråbende ligegyldigt for alle andre end amerikanerne. "The morning show"... come on.
#301339
Umiddelbart er synes jeg Disney+ lyder meget mere tiltalende, og er nok noget jeg skal have prøvet af. Apple TV+ derimod skal først "overbevise mig" inden det bliver aktuelt. Jeg er ikke engang sikker på om jeg kunne hvis jeg ville. Bliver det tilgængeligt på Apple TV3?
#301351
x99gump skrev:Umiddelbart er synes jeg Disney+ lyder meget mere tiltalende, og er nok noget jeg skal have prøvet af. Apple TV+ derimod skal først "overbevise mig" inden det bliver aktuelt. Jeg er ikke engang sikker på om jeg kunne hvis jeg ville. Bliver det tilgængeligt på Apple TV3?
Jep. Apples 'TV' app, som skal bruges til at få adgang til TV+, findes også til den ældre boks: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1553777778
#301370
Hvad angår Disney+ så ser jeg slet ikke mig selv som værende i det tilsigtede kundesegment (grundet overvægten af familievenlige Disneyfilm og Marvel larm og blingeling), mens sagen mht AppleTV+ snarere syntes af være et for tyndbenet indhold. Men jeg ville nok være et Apple TV+ abonnement nærmere end et Disney+ abonnement, med de TV-serier der trods alt er nævnt. Men med det tynde indhold skal prisen godt nok være lav - og bindingsperioden ikke eksisterende før jeg ville slå til for en måned eller to [af gangen]. Mere sandsynligt bliver det på den korte bane med en periode med Amazon Prime, når den nye TV-serie med ST-Picard ligger klar der.
#301687
Jeg må nok sige, at jeg personligt ikke tror på, at tjenesten kommer til at koste 10 dollars per måned. Hvis det sker, så må der være noget (et eller andet ekstra), som vi ikke har hørt om endnu.

Jeg tror ikke på, at nogen kan lancere en streamingtjeneste med kun en håndfuld film/serier og prissætte den højere end Netflix - i hvert fald ikke hvis man har store globale ambitioner.
#302590
Nu fik vi så noget konkret. 39 kr/md. i abonnement. Gratis 7-dages prøveperiode samt 1 års fri adgang, når man køber ny Apple-enhed. Indhold i 4K HDR og Atmos.

Apple TV+ lanceres 1. november, koster 39 kr/md.

Ændrer det på jeres planer? (i så fald kan I ændre jeres stemme i afstemningen). Status lige nu er i hvert fald, at der blandt forumbrugere her på siden er større forhåndsinteresse for Disney+.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9