Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#282246
bbplayer skrev: Fordi de skriver under netflix delen "Please do not use with Apple TV."
Det refererer til funktionen der kan fjerne undertekster. Andetsteds på siden står der specifikt at Netflix virker på devices. Og jeg har fortalt dig at det virker på devices.
Af wiso
#283913
bbplayer skrev:
wiso skrev:
Axlon skrev:På den Danske Netflix er der 45 titler på dansk, mens der kun er 2 på den amerikanske, og der er 92 titler på engelsk på den danske, mens der kun er 75 på den amerikanske., i følge den side du linker til.
Utroligt at amerikanerene gider betale for sådan en discount udgave :-)

Det kommer jo helt an på hvilke rettigheder Netflix har kunne/ville købe.
Hvis de skulle have rettigheder til alle lande til alt hvad de har, så ville de nok ikke have særligt meget.
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Så forstår du ikke hvad der skrives, logikken siger vel dig, at når man ikke har rettighederne , så må man ikke vise dem. Så når du forsøger at omgås disse regler, så søger du ikke en løsning som følger Netflix retningslinjer, det forstår du godt, ik?
Nej, det gør jeg ikke. Det er dig der opfatter det forkert. Jeg spurgte selvsagt til om der findes en legal måde at få adgang til filmene på.
Enten er det formuleringen du tolker forkert, eller også er det din tankegang generelt, der er noget i vejen med.
#283920
wiso skrev:Nej, det gør jeg ikke. Det er dig der opfatter det forkert. Jeg spurgte selvsagt til om der findes en legal måde at få adgang til filmene på.
Enten er det formuleringen du tolker forkert, eller også er det din tankegang generelt, der er noget i vejen med.
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Brugeravatar
Af Naiera
#283954
US Netflix med Getflix virkede i øvrigt fint i går aftes :) Jeg kan ikke helt finde ud af, om Quantico sæson 3 ser ud til at blive bedre eller dårligere end den foregående... :p