Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af katbird
#279062
Naiera skrev:Kræver det i øvrigt bare en engelsk iTunes-konto at få BBC iPlayer op at køre? Der er intet brugbart BBC på dansk iTunes, og udvalget på BBC America (med US iTunes-konto) er pinligt rige.
Ja ,kræver en UK iTunes konto plus de ting Bond nævner.
Brugeravatar
Af Naiera
#279076
Bond skrev: I sommer benyttet jeg en vpn fra nordvpn til at kunne se VM i 4K. Det er nødvendig med vpn eller lign. for at omgås BBC's blokering.

nordvpn er ikke billig, men du kan så have op til 6 devices på af gangen, og hastigheden fejler heller ikke noget.

Du skal oprette dig som bruger "gratis" og benytte/ finde et UK postnummer det kunne være f.eks. WC2B 5JJ
Jeg har NordVPN, men har ikke umiddelbart mulighed for at bruge det på Apple TV.
Af Bond
#279088
Naiera skrev:
Bond skrev: I sommer benyttet jeg en vpn fra nordvpn til at kunne se VM i 4K. Det er nødvendig med vpn eller lign. for at omgås BBC's blokering.

nordvpn er ikke billig, men du kan så have op til 6 devices på af gangen, og hastigheden fejler heller ikke noget.

Du skal oprette dig som bruger "gratis" og benytte/ finde et UK postnummer det kunne være f.eks. WC2B 5JJ
Jeg har NordVPN, men har ikke umiddelbart mulighed for at bruge det på Apple TV.
Kan du ikke sætte det op i din router, eller i din PC/ Mac og share derfra?
Af Bond
#279089
Bond skrev:
Naiera skrev:
Bond skrev: I sommer benyttet jeg en vpn fra nordvpn til at kunne se VM i 4K. Det er nødvendig med vpn eller lign. for at omgås BBC's blokering.

nordvpn er ikke billig, men du kan så have op til 6 devices på af gangen, og hastigheden fejler heller ikke noget.

Du skal oprette dig som bruger "gratis" og benytte/ finde et UK postnummer det kunne være f.eks. WC2B 5JJ
Jeg har NordVPN, men har ikke umiddelbart mulighed for at bruge det på Apple TV.
Kan du ikke sætte det op i din router, eller i din PC/ Mac og share derfra?
BTW: Min nabo benytter smart dns proxy på hans apple tv 4K, og det virker også med iPlayer. Du kan prøve det de har en uge eller også er det 2 uger uden behov for at bruge dit kort.
Brugeravatar
Af Naiera
#279109
Nej, jeg kan ikke sætte NordVPN op på min crappy ass router :p
Brugeravatar
Af Naiera
#279116
Jeg bruger Getflix. Det burde også virke.
Brugeravatar
Af Naiera
#279121
Hold da helt ferie, det er godt nok et stort dyk i videokvalitet der er sket på Amazon. Jeg har kun set Jack Ryan (lige nu) siden Maisel og Red Oaks, men det er sgu da helt vildt. Alle har voksansigter. Hulu, for eksempel, ser LANGT bedre ud.
Brugeravatar
Af Naiera
#279123
Det minder lidt om at se HBO Nordic.
Brugeravatar
Af Naiera
#279124
Hvordan er det i øvrigt at man får debug-info frem på sådan et æble-tv 4K?
Brugeravatar
Af Naiera
#279157
Max Power!

Billede
Brugeravatar
Af Naiera
#279167
Nå, det kan jeg ikke få til at virke. Den gad slet ikke finde ATV'et da den havde kabelforbindelse, og med trådløs er min iMac tilsyneladende for langt væk fra ATV'et til at få en stabil forbindelse. Hverken iMac eller Apple tv kan umiddelbart flyttes på :p
Af Apollo
#279654
katbird skrev:Strive Sport
Billede
Hvordan lykkedes det? Troede ikke Strive var tilgængeligt på Apple TV.

Interessant at det faktisk er 1080p og 4-5mbps, men billedkvaliteten alligevel er så ringe. Man kan endda se på screenshottet hvor heftig komprimering der er på græsplænen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 47