Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#328364
Versionen på iTunes har kun ekstramateriale på nr 4, så mon ikke de laver samme finte med at udgive en ny version, så man ikke kan være helt sikker på at få opgraderet kvaliteten når de nye kommer.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#329864
Lidt nyheder på listen: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944

Nu i 4K/HDR:
Judas and the Black Messias
Zack Snyder's Justice League
Croods: En ny tid
Oldboy (2003)
Raya og den sidste drage (Raya and the Last Dragon)
Soul (Sjæl)
Wonder Woman 1984
Monster Hunter
The Little Things
Kajillionaire

Nu i Dolby Atmos:
Soul
Wonder Woman 1984
Zack Snyder's Justice League
Judas and the Black Messias
Zack Snyder's Justice League
Raya og den sidste drage (Raya and the Last Dragon)
Croods: En ny tid
The Little Things
Monster Hunter
Brugeravatar
Af elcom
#329892
Købte Goodfellas på tilbud til 49,-kr i 4K (tak til Torben for CheapCharts hintet). Viste sig så at den ikke havde danske undertekster, var både norske og svenske. Det er ikke altid helt stabilt for dem.
Købte også Doctor Sleep, netop for at se den forlængede udgave, der lå på som ekstra materiale. Super fedt når de giver speciel editions med i pakken. Den viste sig dog ikke at have danske undertekster, selvom hoved filmen havde. Jeg ved at bluray versionen skulle have, så der er produceret en tekst til den.

Købte LOTR extended pakken, og er enig i at billedkvaliteten ikke var helt i skabet. Fik så mulighed for at se dele af UHD bluray udgivelsen, og der kunne man se markant forskel. Naturligt måske, men synes ikke det plejer at være så markant. Synes jeg så noget lignende på E.T. udgivelsen.
Kan være mit setup bare havde en dårlig dag :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#330005
Jeg genså lige lidt af Hobbitten i går imens jeg testede C1 og det er altså en god udgivelse i de nye versioner. HDR er brugt godt og filmen har bare fået et gevaldigt løft.
Af Hooper
#331621
Så er den første Indiana Jones film kommet i 4k Dolby Vision og Dolby Atmos, men ind til nu kun i butikken, - ikke som opgradering til de for længst købte film.
Men det er måske på vej, for den samme købte film figurer nu som med Dolby Atmos.
Af Hooper
#331622
Rettelse. I AppleTV app`en står den købte film nu til at være i 4k Dolby Vision mv., så det ligner en gratis opgradering!
Krydser fingre, for vi har før set mærkelige ændringer.
Brugeravatar
Af elcom
#331636
Hooper skrev: 1. jun 2021, 21:33 Rettelse. I AppleTV app`en står den købte film nu til at være i 4k Dolby Vision mv., så det ligner en gratis opgradering!
Krydser fingre, for vi har før set mærkelige ændringer.
Damn, så skulle man have købt 4 films pakken, da den var nede på 149,- kr. De har sat den til 349,- kr nu.
Af Flemse2001
#331786
elcom skrev: 2. jun 2021, 10:20
Hooper skrev: 1. jun 2021, 21:33 Rettelse. I AppleTV app`en står den købte film nu til at være i 4k Dolby Vision mv., så det ligner en gratis opgradering!
Krydser fingre, for vi har før set mærkelige ændringer.
Damn, så skulle man have købt 4 films pakken, da den var nede på 149,- kr. De har sat den til 349,- kr nu.
Den er lige sat ned til 199.-
Brugeravatar
Af elcom
#331789
Ja, så det godt. Men fortsat kun Raiders som er opdateret til 4K. Tør man satse?
Historisk har den jo været helt nede på 149,- kr. Men 199,- kr er en rigtig fin pris hvis man ender med 4 4K Indiana Jones film.

Men det skulle lige passe at de med de 3 andre laver tricket og lægger dem op som andre versioner :-D
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 68