Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271526
Shape of Water er vel kun forudbestilling endnu? Men fedt at den allerede er annonceret som HDR.

Die Hard har været der i et godt stykke tid, men kun 1’eren (som nok også er den eneste “ægte” :) )
Af thewoet
#271541
Er der andre der har haft problemer med "panningen" i Blade Runner 2049. Det sker for det meste når kameraet filmer langsomt over de forskellige landscapes. Hvilket gør, at det små hakker. Det er den første film jeg har haft problemer med, men ødelagde næsten filmen for mig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271567
Hvad står MotionFlow på? I True Cinema burde den ikke give judder hvis ATV er sat til Match Framerate. Sidstnævnte er naturligvis et must for at undgå hak pga judder. Hak pga de 24 fps må du aktivere Motion Flow på enten tydelig eller Personlig for at justere på.
Af thewoet
#271570
Match Framerate var sat til Off af en eller anden grund, så det fixede problemet af sætte det til. Tak for hjælpen, nu kan jeg få set den ordentligt :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#271621
Jeg oplevede det samme. Altså at Match-funktionerne blev slået fra efter opdatering. Jeg troede egentlig, at det var fordi jeg kørte beta-udgaver, men det rammer åbenbart bredt. Jeg håber ikke, at det skal blive sådan ved hver større opdatering fremover...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#271622
Gladiator og Braveheart har i øvrigt lige ramt den amerikanske del af iTunes i 4K Dolby Vision, så mon ikke de er lige på trapperne i DK iTunes?

En lille note i denne forbindelse er, at det kun er standardudgaven af Gladiator, som er i 4K DV. Extended er ikke (endnu?).
Brugeravatar
Af Pede8000
#271631
Tak for din lille note Rasmus, var liiiiige ved at hente Gladiator (extended cut), blot for at få den opgraderet til 4K uden beregning. Den normale version er slet ikke tilgængelig pt.

:-)
Af lommeregner
#271639
Rasmus Larsen skrev:Gladiator og Braveheart har i øvrigt lige ramt den amerikanske del af iTunes i 4K Dolby Vision, så mon ikke de er lige på trapperne i DK iTunes?

En lille note i denne forbindelse er, at det kun er standardudgaven af Gladiator, som er i 4K DV. Extended er ikke (endnu?).
Mon ikke den extended udgave af Gladiator også rammer iTunes i 4K på et tidspunkt, da UHD udgaven i skiveformat er den extended udgave med både HDR10 og Dolby Vision?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 68