Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toomai
#254018
Er der forskel på opløsningen i TV2Play og TV2 via mit smartTv hos Stofa.
Det er virker som om Stofa har støre opløsning ( HD). Mit netflix virker perfekt via mit bredbånd på 80MBit !
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#254069
Tænker du på TV2 kanalerne hos Stofa? Eller arkiv-indhold fra TV2?

TV2 Play streamer i HD-opløsning, men har for nylig sat bitraten ned, hvilket har haft betydning for kvaliteten. TV2 via tv-udbyderne er generelt i højere bitrate.
Af Toomai
#254098
Ja jeg tænker på TV2-kanalerne - arkiv-indhold er i SD i f. TV2Play
Bitraten er nok forskellen, så jeg beholder TV-2 kanalerne fra Stofa indtil kvaliteten bliver bedre på TV2Play. Det var eller smart bare at have TV2-play på mit OLED-tv ( LG 65 6B)
Hvornår kan man forvente DR-stream og HBO på mit LG-tv ?
Brugeravatar
Af bbplayer
#254099
Toomai skrev:Det var eller smart bare at have TV2-play på mit OLED-tv ( LG 65 6B)
Hvornår kan man forvente DR-stream og HBO på mit LG-tv ?
Når det er så smart, så ville en Chromecast Ultra vel ikke være helt forkert at have? Der er DR og HBO jo allerede tilgængelig.
Af Ludo
#254104
Hvor lang tid går der, før vi får 4K via streaming fra DR / TV2 Play?

VM i fodbold kunne være en mulighed. Men det er vel for tidligt? Jeg antager, at kampene bliver optaget i 4K.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#254148
Jeg tror, at der går adskillige år endnu. Jeg har svært ved at forestille mig, at nogen af de to skulle være first-movers på det område. Har de reelt et incitament til det? Jeg mener, DR og TV2 er jo ude i nærmest alle danske hjem allerede.

Det er noget andet med Netflix, Amazon osv. der er i gang med at opbygge brugerbaser og derfor skal ud med en gulerod eller to.