Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#340010
Ja vær opmærksom på at flere titler ikke har dansk undertekster og flere titler reklamere med HDR men er ikke i HDR, så det lidt af et lotteri en gang i mellem
Feks A quiete place, har ikke danske undertekster og ikke i HDR selvom det står som hdr, andet eksempel er A most dangerous game som også står til hdr men ikke er.
Det har været et problem i lang tid med forskellige titler og åbenbart noget man skal leve med.
Eller kunne flatpanels måske spørge ind til det, så vi kunne få en forklaring.
#340015
Ja der er mange rigtig gode serier og et godt udvalg af film, bare lidt ærgerligt at man skal huske at tjekke om der er danske undertekster på på hver enkelt titel inden man sætter sig til rette for at se den og så bliver jeg sgu skuffet når jeg regner med at titlen er i HDR fordi det står under overskriften og så er den det ikke.
#340017
De har jo nogle af de bedste serier. Det er svært at komme udenom, og abonnementet er billigt og ekstremt nemt at melde fra. Appen er noget værre lort, men det ser fint ud når man har startet strømmen.
#340021
Ikke på 1080p. Jeg har læst om problemer med deres 4K-strømme, som er alt for hårdt komprimerede.
#340678
De har lavet deres helt egen videoafspiller der på nuværende tidspunkt ikke understøtter match frekvens.
#340784
Som flere nok husker, så lagde vi tidligere månedlige lister over nyheder på Amazon Prime Video i denne tråd. Siden lanceringen af Streaming-kalenderen har vi samlet alle indholdsnyheder centralt deri.

Nogen har spurgt os, om det er muligt stadig at få en oversigt for en enkelt tjeneste uden resten af tjenesterne.

Det findes nu her: Nye film og serier på Amazon Prime Video i Danmark
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15