Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#327767
Jeg overvejede ellers Viaplay som næste tjeneste, men 119 kr. er simpelthen for meget.

Jeg forstår ikke tankegangen - Disney smadrer ind på markedet til 79 kr. om måneden, og så tænkte Viaplay, at 119 kr. alligevel var “the sweet spot”?

Havde de da så i det mindste ordentlig billedkvalitet.
#327774
steadi skrev: 2. mar 2021, 20:46Jeg forstår ikke tankegangen - Disney smadrer ind på markedet til 79 kr. om måneden, og så tænkte Viaplay, at 119 kr. alligevel var “the sweet spot”?
Ja timingen er ikke god og faktisk sænkede Viaplay prisen dengang Netflix kom til Danmark.

Jeg opdaterede i forbindelse med gårsdagens nyhed denne graf, som jeg tidligere havde udfærdiget.
Vedhæftede filer
Screenshot 2021-03-03.png
Screenshot 2021-03-03.png (149.66 KiB) Vist 6437 gange
#331376
Nu da EM står for døren overvejer jeg Viaplay abonnement så længe det varer. Hvordan er streaming kvaliteten? Kommer til at bruge deres app på LG CX. Så håndbold over TV2 Play app for noget tid siden og det var da virkelig ringe kvalitet som jeg husker det. Ikke egnet til hurtige bevægelser og jeg måtte slå kraftig motion smoothing til for at minimere hakken. Jeg kan vel forvente det samme her? :)
#331377
Jep. Nu taler jeg kun fra personlig erfaring, men det hakker en del. Noget mere end hvad man burde kunne forvente af et abonnement til den pris. Går selv med overvejelser om at opgradere til Kabel-TV for at slippe for det hakkende billede
#331626
Jeg har fået den nye Viaplay app på Apple TV. Der var dog grafiske fejl, inden jeg fik logget ind. Det nye design er 100 gange bedre. Det ligner meget Apples UI, som de bruger i Apple TV appen. Især den måde de marker, et afspillet afsnit.
Andre, som har fået opdateringen ?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10