Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#193213
Hej

Når vi taler om HD streaming, er der nogen der vil dele erfaring med Youbio, HBO, Netflix, ViaPlay m.fl. ?

Det er mit indtryk, at især Netflix, men også HBO er længst fremme, mens især Youbio halter håbløst bagud.

Jeg er specielt skuffet over Youbio (11 mdr siden de startede), at meget Cmore materiale (hovedparten af film/serier) leveres i alm SD kvalitet til Youbio, ikke mindst Cmores Hits og Series TV kanaler, men f.eks. kan ingen Cmore serier ses i HD, hverken live eller Video on demand på Youbio. Og det gælder både PC/Browser, LG og Samsung TV applikation, Youbio boksen og IOS enheder

Hvad siger du ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#193226
HBO har HD via Samsungs apps til Smart TV og Blu-ray, men ikke på de andre enheder. Mine erfaringer siger mig, at Viaplay er generelt ret dårlig billedkvalitet på nærmest alle platforme.

Youbio kender du jo.

Netflix har efterhånden HD på næsten alle platforme, inklusiv enheder der kører Android 4.3 og frem samt iOS. Men der er naturligvis stadig en del materiale derinde, som ikke kan leveres i HD, selvom selve afspilleren understøtter det.
#193227
Viaplay har fremragende billedkvalitet på iPad, men app'en i tv'et med billedet på 65" det er ganske forfærdeligt.
Netflix er fremragende på alle mine kilder, hvis materialet er i deres HD kvalitet, hvilket en stor del er.
#193542
Samsung40d6505 skrev:Men ser I alle sammen streaming på jeres ipod/iphone ?
Blot en tanke jeg har gået lidt med. Jeg tror generelt der er mange som registrerer som iPad/iPhone-seere i statistikken, men som reelt sender billedet op på det store stue-tv via Airplay og Apple TV.

Nu er mulighederne for Airplay i HBO, YouBio og Viaplay jo ikke så gode, så i Danmark er det måske anderledes.