Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Integra
#192631
Hej Flatpanels

Min kæreste og jeg har Boxer, men er mildest talt træt af det og søger derfor alternativer.

Desværre er Yousee den oplagte udbyder, som vi har været i kontakt med, men da der er en uoverensstemmelse mellem vores udlejer og yousee, har de taget konsekvensen og sagt de ikke vil røre hans ejendomme med en ildtang (Der er lagt kabler ind til bygningen, men ikke kørt op til de enkelte lejligheder).

Af denne grund har vi set en del på tv2play og nutv, da min kæreste oftest ser TV2 og Kanal 4. Dog er det min opfattelse, at det ikke er så enkelt at få over på vores TV, som fx netflix og viaplay, som blot kan trækktes igennem vores playstation 3 eller wii.

Findes der andre alternativer, eller en enkelt måde at få Nutv og tvplay over på vores TV. Vil hade at skulle til at trække kabler osv. fra en bærbar til vores TV.

Kan lige tilføje at alle udbydere, hvor der skal instataleres kabler eller lignende er udelukket, da min udlejer ikke vil tillade dette.

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen
Thomas
Af ThomasT1976
#192654
I yderste tilfælde kan du finde dig en medie-pc, den kan klare det hele for dig (Netflix /tv2 play/DR online/ og alle de andre). Jeg har selv bygget en og den koster i omegenen af 2000 kr.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
#192663
Er desværre suverænt op til udlejeren at bestemme hvilke udbydere der ska ha adgang til at installere kabel tv !

Men der er den mulighed, at få det ind gennem telefon linien istedet og den kan han ikke blokere for på samme måde :)

I kan f.eks. vælge at få Home Trio fra TDC, eller et lignende produkt fra en anden udbyder, det lyder til at være et godt alternativ til det Boxer abonnement i har, ellers kan i vælge noget der udelukkende baserer sig på netværks tilslutning, for at få de kanaler i savner :)