Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#191028
Hej Alle


Jeg har den sidste tid oplevet at det er svært at koble til Netflix via vores TV Samsung UE55D7005 og wi-fi.

Det er som om den ofte ikke gider at huske vores log -in oplysninger (et helvedes arbejde med kun en fjernbetjening) eller også er man nødt til at vælge filmen flere gange da indlæsningen bare fryser.

Kan det være grundet forbindelsen ?

Jeg har flere gange overvejet at sætte kabel i routeren istedet for at bruge wi-fi delen. Så er jeg da sikker på at min 100 Mbit(!) linje kan leverer varen... :-/

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer i den retning...
#191030
Man kan sagtens bruge WIFI men kabling er dog ALTID den bedste løsning hvis man har mulighed for det. En anden ting er at der er mange ting som kan være årsag til fejlen og det kan være meget træls at finde fejlårsagen. Det er nemmest at udelukke ting. Start med at sætte kabel til og se hvad sker. Findes der evt. ny firmware til din router...det kan også være en hardwarefejl i dit tv. En linje på 15-20Mb skal kunne klare Netflix uden problemer.