21. feb 2013, 23:08
#182131
Håber I kan hjælpe.
Har et Samsung UE32ES5505 Smart TV og fik det efter 3 dages kamp til pludselig at virke med NetFlix. Dog uden at være blevet klogere på hvad det var der gjorde udslaget :-)
Troede bare et det var glitch og anbefalede en ven at købe det samme TV, da det er billigt og virker fint. Efter 1 måned virker Netflix stadig ikke på hans, samme problem som jeg havde: I Smart Hub siger den: Netflix ESN : Not Support. Hvis man starter Netflix app får man denne besked : Vi er ikke i stand til at forbinde dig med Netflix. Prøv venligst igen eller bes....
Jeg har forsøgt alt. Nyeste firmware, reset af Smart Hub, tjek af system tid, skift til anden landekode, tjek af router indstillinger i mit netværk, alt hvad jeg har kunnet finde på nettet. Jeg har endda kontaktet Samsung Support, som de lyder som om de aldrig har hørt om fejlen før. Problemet er at der findes mange der har haft denne fejl men ingen entydig løsning.
Er der nogen herinde der kan hjælpe, da det er til at blive desperat over da det helt tydeligt er en software ting mellem Samsung og Netflix, der bare ikke vil løses nemt.
Har et Samsung UE32ES5505 Smart TV og fik det efter 3 dages kamp til pludselig at virke med NetFlix. Dog uden at være blevet klogere på hvad det var der gjorde udslaget :-)
Troede bare et det var glitch og anbefalede en ven at købe det samme TV, da det er billigt og virker fint. Efter 1 måned virker Netflix stadig ikke på hans, samme problem som jeg havde: I Smart Hub siger den: Netflix ESN : Not Support. Hvis man starter Netflix app får man denne besked : Vi er ikke i stand til at forbinde dig med Netflix. Prøv venligst igen eller bes....
Jeg har forsøgt alt. Nyeste firmware, reset af Smart Hub, tjek af system tid, skift til anden landekode, tjek af router indstillinger i mit netværk, alt hvad jeg har kunnet finde på nettet. Jeg har endda kontaktet Samsung Support, som de lyder som om de aldrig har hørt om fejlen før. Problemet er at der findes mange der har haft denne fejl men ingen entydig løsning.
Er der nogen herinde der kan hjælpe, da det er til at blive desperat over da det helt tydeligt er en software ting mellem Samsung og Netflix, der bare ikke vil løses nemt.