Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basta
#181835
Nogen, som kan hjælp mig eller ved hvor der ligger en vejledning til Yadis 2.2?

Jeg har hentet Yadis og lagt programmet over på min HD, som jeg har købt til min Dune afspiller. Jeg kan sagtens lave covers, film beskrivelse mm. på min stationær computer men hvad skal jeg gøre, når jeg har sat min HD i Dune afspilleren? Skal jeg så starte Yadis på Dune afspilleren eller skal jeg lave nogle ændringer i Dune indstillingerne?
Af Basta
#182045
Jeg har oprettet en mappe på den interne HDD i afspiller. Jeg kan også godt få det til at virke nu, men jeg har lidt problemer med serie/tv-shows - hvordan får man den mappe/mulighed frem på Yadis ligesom "Film"?

Jeg har lavet en mappe kaldt "Serie" og tilføjet den i programmet men "Serie" kommer ikke frem når jeg starter Yadis kun "film".
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#182050
Jeg har ikke selv prøvet at rode med serier, men det burde jo bare være så nemt, som at oprette dem som en "serie" i Yadis. Du husker, at serier og film ikke behandles ens i programmet, right? Man skal selv fortælle Yadis at noget er en serie og noget er en film - pr. default er alt en film indtil du har fortalt det noget andet.
Af Basta
#182064
Hvordan fortæller man Yadis at det ikke er en film?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#182098
Nu har jeg ikke lige Yadis her hos mig, men jeg mener du gør det når du behandler filmen (knappen for "behandling"). Er den ikke en drop-down menu, hvor du kan behandle som en serie?
Af Basta
#182169
Jo, jeg har fået lavet tv-serie nu men har godt nok problemer med at gennemskue hvad mapperne skal hedde før det virker optimalt. Nogen som har en forklaring på det?