Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af greylock
#181764
Jeg overvejer en af disse men er lidt usikker på det rigtige valg.

De skal primært bruges til Netflix. Men jeg kommer til at connecte via WIFI, da jeg ikke har internetkabel i stuen. Er der forskel på ATV og WDTV mht. kvalitet, når det skal køre trådløst.
Af flemmingkirk
#181777
Jeg har 2 WDTV bokse der kører via WIFI og de fungerer perfekte.
Af lgowner
#181778
AppleTV tilbyder flere betalings services, så du kan leje film online, og generelt en mer omkostning ved at eje deres boks.

WDTV har begrænset internet tjenester selvom der er mange allerede nu, som spotify og netflix og andre. den klarer så også alle andre medie formater som ATV ikke gør og kræver en hel del for at få dem afspillet på ATV.

så ja, jeg ville vælge den billige WDTV gen3 til 649,-
Af greylock
#181784
Tak for svarene.

Lige et lille tillægsspørgsmål.
Jeg står for at skulle investere i en surround reciever. Betyder det noget om jeg vælger en WIFI eller ej. Jeg har ikke kablet internet hvor den skal placereres.

Jeg kan vel alligevel bare streame al musikken fra PC via WDTV til receiveren. Eller skal TVet i det tilfælde være tændt?
Af lgowner
#181792
greylock skrev:Jeg kan vel alligevel bare streame al musikken fra PC via WDTV til receiveren. Eller skal TVet i det tilfælde være tændt?
jeg har brugt der her et par gange, men syntes desværre det fejler for meget til at virke uden tv, måske bare app'n på telefonen som er årsag.

men du kan vist godt.. måske vil AirPlay være bedre her, så du skal vælge ATV, hvis du har de andre enheder som skal til for Airplay kan bruges?