26. jan 2013, 11:15
#180750
Hej,
Jeg kontaktede Samsung chat support da jeg gerne ville vide om / hvornår jeg kunne forvente at min rimeligt nye og dyrt indkøbte BlueRay afspiller BD-D6900N ville supporte Netflix med nedenstående resultat
Jeg refererede til at flatpanels.dk og recorder.dk havde nævnt at der ikke var tekniske problemer, til det blev der svaret citat: "Jeg er fuldstændig ligeglad med disse kilder. Jeg arbejder for samsung og fortæller dig at den ikke understøtter netflix" citat slut.
Udover at han åbenbart mangler store bogstaver på sit tastatur og giver et temmeligt uforskammet svar, så må man sige at Samsung support er en joke. Surt at have investeret i 6 Samsung dimser for nyligt med deres "U-Smarte TV" !:(
Så kort og godt, er der nogle her i forum, så måske kender til lidt rygter om ovennævnte BlueRay kommer til at kunne benytte Netflix ?
På forhånd tak
Lars
Jeg kontaktede Samsung chat support da jeg gerne ville vide om / hvornår jeg kunne forvente at min rimeligt nye og dyrt indkøbte BlueRay afspiller BD-D6900N ville supporte Netflix med nedenstående resultat
Jeg refererede til at flatpanels.dk og recorder.dk havde nævnt at der ikke var tekniske problemer, til det blev der svaret citat: "Jeg er fuldstændig ligeglad med disse kilder. Jeg arbejder for samsung og fortæller dig at den ikke understøtter netflix" citat slut.
Udover at han åbenbart mangler store bogstaver på sit tastatur og giver et temmeligt uforskammet svar, så må man sige at Samsung support er en joke. Surt at have investeret i 6 Samsung dimser for nyligt med deres "U-Smarte TV" !:(
Så kort og godt, er der nogle her i forum, så måske kender til lidt rygter om ovennævnte BlueRay kommer til at kunne benytte Netflix ?
På forhånd tak
Lars