Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#180750
Hej,

Jeg kontaktede Samsung chat support da jeg gerne ville vide om / hvornår jeg kunne forvente at min rimeligt nye og dyrt indkøbte BlueRay afspiller BD-D6900N ville supporte Netflix med nedenstående resultat

Jeg refererede til at flatpanels.dk og recorder.dk havde nævnt at der ikke var tekniske problemer, til det blev der svaret citat: "Jeg er fuldstændig ligeglad med disse kilder. Jeg arbejder for samsung og fortæller dig at den ikke understøtter netflix" citat slut.

Udover at han åbenbart mangler store bogstaver på sit tastatur og giver et temmeligt uforskammet svar, så må man sige at Samsung support er en joke. Surt at have investeret i 6 Samsung dimser for nyligt med deres "U-Smarte TV" !:(

Så kort og godt, er der nogle her i forum, så måske kender til lidt rygter om ovennævnte BlueRay kommer til at kunne benytte Netflix ?

På forhånd tak


Lars
Af Chaui
#180752
Tror ikke du skal regne med der kommer support til den. Det er jo ved at være en "gammel" maskine efterhånden.

Og da det ikke er topmodellen tror jeg ikke de gider bruge tid på det.

Dette er blot mit eget gæt, ved som sagt intet om hvad deres plan er. Men det er jo også kun D7005 og D8005 der understøtter Netflix af den generation.