Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#178488
Vigtig information fra HBO Nordic


Sidste uge begyndte vi gradvist at åbne op for vores tjeneste på hbonordic.com. Hvis du endnu ikke har modtaget en værdikode, vil du modtage en inden længe som giver dig mulighed for at abonnere på tjenesten.

HBO tilbyder et uovertruffent udbud af nye og klassiske serier fra HBO og andre distributører. Vi vil løbende tilføje flere serier og film til vores tjeneste. I de kommende måneder har vi premiere på nye serier og sæsoner som Banshee, Girls sæson 2, Enlightened sæson 2 og Game of Thrones sæson 3.

Vores tjeneste er nu tilgængelig på PC, Mac, Android smartphones og tablets, Samsung SmartTV (serie 7, 8 og 9) samt iPhone, iPod og iPad. Vi bliver løbende tilgængelige igennem nye apps og platforme.

Vi tilbyder i øjeblikket HD på Samsung SmartTV. Vi vil inden længe kunne tilbyde HD-kvalitet på PC og Mac også. Andre enheder følger derefter.

Nogle af jer har givet udtryk for utilfredshed over ikke at kunne prøve vores tjeneste uden samtidig at binde sig. Vi har lyttet til jer. Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere.

Dette tilbud er eksklusivt for de der tilmelder sig vores nyhedsbrev på hbonordic.com før d. 31. December 2012.

Endnu engang tak for din interesse i vores tjeneste.

De bedste hilsener,
HBO Nordic



Aktuelle serier og kommende premierer fra HBO











Get the best of HBO and more




Complete seasons

Få adgang til aktuelle såvel som ældre sæsoner. HBO tilbyder dig nogle af de mest banebrydende TV-serier der nogensinde er produceret.




Day-and-Date

Få adgang til de nyeste episoder af vores serier få timer efter premieren i USA. Hold dig ajour med de mest omtalte serier på TV, med danske undertekster.




All screens

Se HBO når du vil, hvor du vil - på dit TV, computer, smartphone eller tablet. Vi er tilgængelige på alle skærme. Har du adgang til internet - har du adgang til HBO.






www.hbonordic.com
[email protected]
tel. 70 89 99 22
Af Samsung40d6505
#178489
Dette for dem, der allerede har købt et abonnement uden at kunne se varem, ved ikke hvordan med nye kunder
Af Samsung40d6505
#178491
Jo





Dette tilbud er eksklusivt for de der tilmelder sig vores nyhedsbrev på hbonordic.com før d. 31. December 2012.
Af fredizy
#178495
"Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere".

Giver det mening? Jeg formoder man skal opsige sit abonnement inden udløb af prøveperioden, men det er vel ikke det der står eller hvad?
Af lgowner
#178499
fredizy skrev:"Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere".

Giver det mening? Jeg formoder man skal opsige sit abonnement inden udløb af prøveperioden, men det er vel ikke det der står eller hvad?
sad også lige og tænkte at dem som har over 30 dages perioden, vil få trukket næste måned automatisk. deres forklaring er lidt flydende. Måske får de 40 dages prøve periode hvis de tilmelder sig nu :)

Jeg noterede mig at de ikke giver brugere mulighed for at afmelde deres emails, så nu røg de lige i spam block filter. Det mener jeg vist også de skal tilbyde i samme mail som sendes ud i Danmark?
Af Frillen
#178500
Måske er jeg lidt pessimist, men jeg ser ikke nær nok overgivelse...

Hvordan er bindings/prøve-perioden efter 1. januar 2013?
Vil der stadigvæk kun være mulighed for afspilning på 1 enhed ad gangen?
Og hvad med airplay?
Jeg gider altså ikke betale for en streamingtjeneste, hvor jeg stort set kun kan se indholdet på få udvalgte tv og ellers computere, tablets og smartphones O_O
Af Grandahl
#178637
Takker HBO for muligheden for at prøve deres produkt. Det fungerer ok på min Ipad.

Men fandt osse ud af at Netflix bliver den jeg holder mig til fremover. HBO er lidt bedre kørende mht. Serier.

Men filmdelen er så mangelfuld at det skriger til månen. Det er faktisk et grotesk dårlig udvalg.
En film i kategoien Gyser, andre kategorier havde 2 og 3 film. Børneudvalget er nærmest ikke eksisterende.

Men igen, de satser nok på deres serier som Game of Thrones mv.
Af DEVIL_DK
#180692
HBO fatter da ikke en bjælle dagen efter jeg tog imod deres intro "tilbud" annullerede jeg bestillingen ved dem, det er endnu ikke annulleret og idag modtager jeg så en mail at jeg får en gratis md mere :s

det er jo sværere at forlade det firma end komme ud af en sekt !:(
Brugeravatar
Af koenigs
#180697
Enig - jeg har også prøvet at opsige min prøveperiode uden held.

Lige så vild jeg er med Netflix, lige så skuffet og irreteret er jeg over HBO.
Af DEVIL_DK
#180699
det er da sikkert fint nok hvad med mulighed for at melde sig fra igen er det noget man kan se frem til.