Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gatusso
#177941
Hej jeg har et Samsung 8005 fra 2011. Har opdateret alt men jeg har stadig ingen netflix app. Den er hellere ikke i Samsung apps. Hvad kan man gøre ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#178477
Har du opdateret tv'et via internettet eller via en USB-nøgle, hvor du har hentet opdateringen på Samsungs hjemmeside først? Nogen bliver nødt til at gøre sidstnævnte, lader det til.
Af Wamsler
#178506
Hej

Har lige fået dette fantastiske tv ind ad døren - TV, startede med at få ny firmware over wifi og da jeg trykker ind på smart tv delen opdaterer denne helt automatisk.

Det burde dit jo også gøre!! ellers er der som Rasmus skriver en update på samsung HP.
Af noxity
#178509
Modellen fra 2011 (D-serien) finder ikke automatisk den nyeste udgave via wifi. Du skal ind på hjemmesiden for at hente den. Hvorfor må du ikke spørge mig om :)
Af Wamsler
#178513
Jeg Fik leveret et 64D8005 igår fra wuptis tilbud hvilket jeg ikke kunne sige nej til. Der fandt tv. selv det hele pr WIFI no problemo, måske det er en D-model produceret i start 2012 der var alu fjernbetjening og 2 par 3D goggels med 8)