Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af asusdk
#177347
Hejsa herinde.

Jeg sidder med en WDTV Live og ser film via min nas server. Men problemet er at alle mine mapper ikke står ordenlig. dvs jeg har lavet 3 mapper på nas hvor der er 3 forskillige slags movie men når man ser via nas og WDTV Live så står det af r.... til. Ikke som mappe delt. Jeg kan også sige at jeg er kommet til at lave en fabriks... halløj så mine indstil.. ikke står som før ( har kørt med usb HDD ) og der var mappe indstilling som den skulle være..
Af lgowner
#177361
du har nok valgt at forbinde via DLNA, og så skal du bare forbinde med Samba el. NFS, så er det problem løst.

det er standard på DLNA at man kan se ens filer sorteret på umådelige mange måder, som er dato, folder,navn, alle osv..
Af asusdk
#177376
Hmm når jeg kigger i menu.... så viser den kun nas server ...så henter jeg filerne der.. kan man gøre det på anden måde
Af lgowner
#177408
asusdk skrev:Hmm når jeg kigger i menu.... så viser den kun nas server ...så henter jeg filerne der.. kan man gøre det på anden måde
når du ser i menu'n på WDTV, så har Network share og media share. du vil have en Network share.
og der burde du se de folder som du også ser på din pc, når du kopier over til den.

media server er = DLNA, så ikke det samme.

så du kan se dem forskelligt afhængig af hvilken type forbindelse du vil se NAS med. du kan forbinde til en NFS share eller Windows/SMB/Samba share imod din NAS. sålænge det er aktiveret på NAS.
og kan du forbinde fra dit pc imod den, så kan din WDTV også.