Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#176690
Kan bare ikke få det til at spille. Alle relevante anvisninger siger at jeg skal tappe på AirPlay symbolet på Passende. Men uanset hvor meget jeg ryster den, kan jeg bare ikke se symbolet. Drejer sig om iPad2 og AT3. Kan nogen her hjælpe? Bedste hilsner
Mogens
#176705
maavenz skrev:Kan bare ikke få det til at spille. Alle relevante anvisninger siger at jeg skal tappe på AirPlay symbolet på Passende. Men uanset hvor meget jeg ryster den, kan jeg bare ikke se symbolet. Drejer sig om iPad2 og AT3. Kan nogen her hjælpe? Bedste hilsner
Mogens
95% af tilfældene hvor Airplay driller, er det et router-problem. Det sker som regel når man bruger de billige routere der følger med fra éns internet-udbyder. Der findes to løsninger: Den nemme som koster penge, og den svære som er gratis. Den nemme er at bruge en Apple router. Det løser problemet så godt som hver gang. Den svære er at få fundet ud af hvad problemet i routeren er, og få det løst. Jeg har ladet mig fortælle fra folk der er mere netværks-kyndige end jeg, at det bør kunne løses, men jeg kan ikke hjælpe dig med hvordan (jeg valgte den nemme løsning...)
Af maavenz
#177249
Sorry for mit sene svar. Jeg fik det til at virke! Det handlede om et simpel betjeningsting på Padden som jeg ikke var klar over.
Nu kan det kun gå for langsomt med HBO's lancering i DK. hvad enten det skal streames direkte i AT3'eren ell. via Padden.
Bedste hilsner
Mogens