Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#176688
Kan bare ikke få det til at spille. Alle relevante anvisninger siger at jeg skal tappe på AirPlay symbolet på Passende. Men uanset hvor meget jeg ryster den, kan jeg bare ikke se symbolet. Drejer sig om iPad2 og AT3. Kan nogen her hjælpe? Bedste hilsner
Mogens
Af Andersss
#176707
Der kan være flere fejl i systemet. Lad os gennemgå en checkliste:
1. Kører du med nyeste firmware på begge enheder?
2. Er begge enheder tilsluttet samme router?
3. Har de router flere aktive frekvenser? Hvis ja, er begge enheder tilsluttet samme frekvens?

Se om det er noget af det som er fejlen, ellers må vi lede videre :)
Af maavenz
#176757
Juhu!

Så kom der hul igennem. Nu spejler jeg iPaden fint på min fladskærm gennem ATV3. Kan ikke rigtig forklare hvordan.
Det var så en skuffelse at jeg ikke kan hente film fra Bibliotekets Filmstriben, da Padden ikke kan køre Microsofts Silverlight, som åbenbart er en forudsætning.
Tak for hjælpen.

Bedste hilsner
Mogens
Af Otto J
#176759
maavenz skrev:Juhu!

Så kom der hul igennem. Nu spejler jeg iPaden fint på min fladskærm gennem ATV3. Kan ikke rigtig forklare hvordan.
Det var så en skuffelse at jeg ikke kan hente film fra Bibliotekets Filmstriben, da Padden ikke kan køre Microsofts Silverlight, som åbenbart er en forudsætning.
Tak for hjælpen.

Bedste hilsner
Mogens
Du kan trøste dig med at det ser ud til at Microsoft har tænkt sig at begrave Silverlight igen, så det er næppe et problem der breder sig. Hvornår bibliotekerne så får penge til at løse det problem og skifte til et andet system, det er så et godt spørgsmål, men det at Microsofts egen Surface tablet ikke understøtter Silverlight, vil nok skubbe på udviklingen.