Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moestrup
#176582
Hej derude

Er der nogen, der har erfaringer med Hulu? Synes deres film-selektion med bl.a. Criterion titler virker appellerende, men er der noget med, at der er reklamer på Hulu - også inde i filmene?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#176584
Jeg har erfaring med Hulu Plus (som er abonnementsdelen til den gratis Hulu, og som svarer til Netflix). Både Hulu og Hulu Plus er spækkede med reklamer konstant. Der er ikke lange reklamepauser, men blot 1-2 reklamespots på 10-30 sekunders længde. Til gengæld får du også 4-5 reklamer i et relativt kort afsnit af f.eks. South Park eller tv-serier, der tidsmæssigt ligger på samme niveau.

Det var grunden til at at jeg ikke forlængede efter den gratis 1 måneds prøveperiode (som du kan få via Apple TV-boksen).
Af moestrup
#176585
Det lyder som et pænt stort minus. Afbrydes filmene på Hulu Plus også af reklamer?
Af moestrup
#176716
Hvis Hulu er så reklameplaget, tænker jeg, at en løsning kan være Netflix - både US og Dk version. Men er det let nok at skifte mellem de to? Tror ungerne vil blive kede af at miste de danske stemmer på børnefilmene...