Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af adwerk
#176455
Jeg har et problem med netflix og mit tv.
Jeg kan godt logge ind og bladre men når jeg vil se en film får jeg denne besked: Vi har problemer med at afspille denne titel i øjeblikket. Prøv igen senere, eller vælg en anden titel.
Der sker det samme med alle titler.
Det har virked for ca 1 uge siden.
Jeg har ingen problemer med min iMac, iPhone eller iPad.

Der er ingen problemer med andre Apps i smarthub, youtube elller netbrowser.

Jeg har prøvet reset af smarthub og tv' et.

Nogle der har en mulig årsag og ikke minds en løsning
Af jng
#176457
adwerk skrev:Jeg har et problem med netflix og mit tv.
Jeg kan godt logge ind og bladre men når jeg vil se en film får jeg denne besked: Vi har problemer med at afspille denne titel i øjeblikket. Prøv igen senere, eller vælg en anden titel.
Der sker det samme med alle titler.
Det har virked for ca 1 uge siden.
Jeg har ingen problemer med min iMac, iPhone eller iPad.

Der er ingen problemer med andre Apps i smarthub, youtube elller netbrowser.

Jeg har prøvet reset af smarthub og tv' et.

Nogle der har en mulig årsag og ikke minds en løsning
Mener du, det er Samsungs skyld?
Af adwerk
#176461
Ved det ikke, men syntes det er underligt at det har virket for ca en uge siden og at det virker på alle mine Mobile enheder.

Jeg tænker om det er forbindelsen mellem tv og min trådløse router - men alle ander funktioner i smarthubben virker.

Har lige talt med netflix men de har heller ingen mulige løsninger.
Af lennon
#176471
Har du mulighed for at prøve med netkabel ?
Af polski12
#176482
Du skal opdater firmware på tv hvilken tv har du
Af adwerk
#176517
Har nu prøvet både at opdater firmware til den nyeste samt skiftet fra trådløs til kablet begge ting desværre uden nogle ændringer.

TV´et er en Samsung UE46ES7005
Af polski12
#176521
så prøv nu reset hub igen så skal det virke nu.....hvordan reset du hub???
Af adwerk
#176542
Har lige prøvet at reset smarthub via tools - instill - nulstil

Med det er stadig det samme - er ved at blive tosset. Det er sikkert at hvis jeg henvender mig til Netflix siger de at det er fjernsynet og Samsung siger at det er Netflix.
Af ramlas
#176546
Jeg har skrevet om dette problem i sidste uge og anvisninger til løsning af problemet, tjek andet sted i forrommet under netflix :)
Af adwerk
#176555
Jeg har prøvet at deaktiver min enhed flere gange og igen alle gange uden det har fjernet problemet.

Når jeg reseter smarthub kommer netflix automatisk ind som installeret app, men det gør det vel som standard nu.
Af ramlas
#176561
Hvad står nederst i højre hjørne i den dialogboks, der kommer frem, når beskeden "kan ikke afspille denne film i øjeblikket osv. vises???
Af adwerk
#176567
Der står ikke noget nummer eller kode i dialogboksen.

Nogle gange bevæger indikatoren ved "indlæser" sig men kun nogle gange og den rykker sig kun en gang.

Der står ivrigt i dialogboksen:
Vi har problemer med at afspille denne titel i øjeblikket. Prøv igen senere, eller vælg en anden titel.
Af KimSan
#176569
Prøv afbryde forbindelsen til alle dine enheder - kan gøres på din konto via PC.

Prøv derefter kun at logge på med TV.
Af adwerk
#176577
Jeg har pr'vet at slette mine enheder - ikke at jeg kunne se at der var nogle men jeg havde mulighed for det så det gjorde jeg men det gav heller ikke noget resultat.