Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#176266
Halløj..

Jeg har set at hvis man gør ind i:
Setup
Generelt
Avanceret
Funktion af øverste fjernbetjeningsknap
Det kan skiftes mellem Standard – Afspil/pause – Netflix

Hvis du sætter den til Netflix skal du bare trykke på knappen og Netflix loader.

Den loader også, men får ikke forbindelse.
Er det fordi jeg er i Danmark
Eller kan jeg lige få andre til at teste?
Kunne jo være et serverproblem
Af lgowner
#176274
jeg har kun set Netflix være tilgængelig når man bruger unblock dns informationen. ellers forsvinder netflix app fra menu'n.

Hvis du ikke er USA netflix bruger, så kan du heller ikke bare skifte DNS til unblock og så tro at man ser amerikanske serier istedet. der checker den at du har en dansk konto (modsat tablet og andre smarttv apps). så boxee app er lavet lidt mere landespecifik, da den ikke regner med du slæber boksen med på rejsen til usa.

men har da ikke set nogen problemer med at åbne netflix app. har du prøvet at fjerne ESN og logge ind på netflix igen?
Af Michael P
#176276
Jeg har ikke ændret DNS eller kører VPN.
Ingen tricks der.
Går man ind og gør dette, som jeg har skrevet, så kan man sagtens åbne netflix-appen :)
Den downloader det lige første gang, og så starter programmet. (Ergo har man snydt den til at det skal være tilgængeligt i DK)


Jeg får denne meddelelse:
Der kunne ikke oprettes forbindelse til netflix. Prøv igen, eller gå til:
www.netflix.com/help

ui-107

Har lige prøvet at resette og logge ind igen.
Altså: Op, op, ned ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op
Deaktiver
Og endda i settings i boxee og fjerne "data" for netflix..
Af lgowner
#176323
tror desværre at boxee boksen har en specielt lavet app til boxee, siden at den kan kende forskel på danske og amerikanske brugere, når andre android og smarttv platformen ikke gør.

så har udviklerne nok lavet en nummer ud af at applikationen ikke virker med land som danmark, så derfor får du denne fejlkode da de nok laver forkert opslag på netflix med land dk som altså ikke er åben.