29. dec 2012, 11:47
#178941
Jeg syntes det er frækt og arrogant af Samsung at holde os hen, det virker jo i USA og i andre lande hvorfor så ikke her i DK??
Har stadig en hypoteses om at vores 7 serie faktisk er en opgraderet 6 serie og det er derfor det ikke virker. Men det indrømmer de nok aldrig, da der så sikkert er mange der vil kræve at ombytte deres tv.
P.s. Er nu generelt mega tilfreds med mit TV, men syntes nu stadig det er træls at Netflix ikke kan køre på mit tv når de nu har lovet det!
/Oz
Maestroelite skrev:Jeg sendte en mail til deres support for at spørge hvornår det er muligt at installere netflix på PSxxD7005 og fik et standard svar tilbage om at "Hvis mit TV er kompatibelt" så skal jeg opdatere min firmware.Helt enig har enig har oplevet det samme med deres support på e-mail, har også forsøgt at få dem til at svare på mine spørgsmål istedet for et standard svar, men det lykkedes mig ikke. Derfor er jeg begyndt at ringe til dem i håbet om at man en dag fanger nogen der faktisk har tænkt sig at gøre noget ved det.
Har prøvet igen, og bedt dem svare på hvad jeg spørger om istedet for at sende et standard svar.
Jeg syntes det er frækt og arrogant af Samsung at holde os hen, det virker jo i USA og i andre lande hvorfor så ikke her i DK??
Har stadig en hypoteses om at vores 7 serie faktisk er en opgraderet 6 serie og det er derfor det ikke virker. Men det indrømmer de nok aldrig, da der så sikkert er mange der vil kræve at ombytte deres tv.
P.s. Er nu generelt mega tilfreds med mit TV, men syntes nu stadig det er træls at Netflix ikke kan køre på mit tv når de nu har lovet det!
/Oz